کد خبر: ۲۰۹۹۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
علي دايي گفت: هر چقدر آدم‌هاي بزرگ به کشور ما بيايند هم ديدگاهشان به فوتبال ما و هم کشور ما بهتر خواهد شد و هم مي‌توانند راجع به فوتبال ما حکم يک مبلغ را در سراسر جهان اجرا کنند.

 

علي دايي در خصوص حضور لوتار ماتيوس در ايران و حضور در يک برنامه ورزشي تلويزيون گفت: مطمئنا حضور اينگونه افراد مي‌تواند به بالا رفتن سطح فوتبال حرفه‌اي در کشور ما کمک کند و از لحاظ فکري مردم را حرفه‌اي‌تر مي‌کند.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که حضور امثال ماتيوس چقدر مي‌تواند به شناخته‌تر شدن فوتبال کشورمان در سطح جهان کمک کند، اظهار داشت: هر چقدر آدم‌هاي بزرگ به کشور ما بيايند هم ديدگاهشان به فوتبال ما و هم کشور ما بهتر خواهد شد و هم مي‌توانند راجع به فوتبال ما حکم يک مبلغ را در سراسر جهان اجرا کنند.

بازيکن اسبق و همبازي سابق ماتيوس در بايرن‌مونيخ در مورد ديدارش با اسطوره فوتبال آلمان در تهران افزود: روز پنج‌شنبه يکي از روزهاي خوب زندگي من بود که بعد از 14- 15 سال من لوتار را ديدم و همانطور که در برنامه ورزش از نگاه 2 گفتم من خاطرات بسيار خوبي از لوتار دارم و در اين چند سال هم هميشه با همديگر در تماس بوديم و در سوئيس زياد با هم در ارتباط بوديم و خدا را شکر مي‌کنم که در تهران فرصت بيشتري داشتيم تا با يکديگر ديدار کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها