کد خبر: ۲۰۹۹۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 2 پيشنهاد خوب از تايلند و چين دارم، اما براي تصميم نهايي بايد بررسي‌هاي لازم را انجام دهم.

محمد نوري ابتدا درباره دو اردوي پيش روي قرمزپوشان، گفت:‌ با توجه به تعطيلات فوتبال ليگ برتر بالاخره به نظر من بهترين راه اين بود تا بتوانيم در دو اردوي مستمر و چند بازي تدارکاتي شرايط ايده‌آل را براي بازي حساس مقابل داماش داشته باشيم.

به گزارش فارس، وي افزود: به نظرم اين دو اردو قطعا مي‌تواند در آينده تأثيرگذار باشد. از طرفي ديگر خوشبختانه با تيم کامل به اردو مي‌رويم و به نظرم بازي‌هاي تدارکاتي نيز باعث مي شود تا از فرم ايده‌‌آل خارج نشويم. ما بازي‌هاي بسيار حساسي را در پيش داريم و از طرفي ديگر مطمئن باشيد من هم هرگز به اين راحتي‌ها پيراهن تيم ملي را از دست نمي‌دهم. درست است در ليست کي‌روش نبودم اما خيلي زود سعي مي‌کنم به اين ليست برگردم چون فرصت خوبي دارم.

نوري درباره مسائل و مشکلات مالي که اين روزها باز هم براي قرمزپوشان دردسرساز شده، گفت: يک کلام هم درباره مسائل مالي حرف نمي‌زنم چون مي‌دانم مشکلي حل نمي‌شود. با تمام وجود به سه بازي آينده فکر مي‌کنم. فقط دوست دارم هواداران بدانند که فقط به عشق آنها بازي مي‌کنيم تا ثابت کنيم مي‌توانيم دل اين هواداران را با بازي‌هاي خوب و بدون چشم‌داشتي شاد کنيم.ما 9 امتياز پيش رو داريم که بايد براي تک‌تک آنها برنامه‌ريزي لازم را داشته باشيم چون خداي ناکرده اگر اشتباه کنيم ديگر جاي جبران نداريم و قهرماني را خودمان از دست مي‌دهيم.

کاپيتان قرمزپوشان درباره پيشنهادهاي جديدش گفت:‌من دو پيشنهاد از تايلند و چين دارم و راستش را بخواهيد مبالغ خوبي هم به من پيشنهاد داده شده است اما سعي مي‌کنم انتهاي فصل بهترين تصميم را بگيرم. الان هيچ چيز براي من به اندازه قهرماني پرسپوليس مهم نيست. البته اين پيشنهادها با توجه به اينکه به دستم رسيده بايد بر روي آن بررسي دقيق داشته باشم تا بهترين تصميم را بگيريم. شايد با حضور در شرق آسيا وارد چالش جديدي شوم اما همه چيز به بعد از سه بازي موکول مي‌شود تا انشاءالله ببينم چه اتفاقي مي‌افتد.

نوري در پايان درباره هواداران نيز، گفت:‌ درست است اولين بازي ما در ايام عيد در رشت برگزار مي شود اما در اين سه بازي هواداران در هر کجاي ايران که هستند بايد پرسپوليس را بيشتر حمايت کنند تا ما هم انشاءالله عيدي سال جديد را با گل‌هاي تاثير گذار به آنها هديه کنيم. هواداران هميشه حتي در بازي‌هايي که ميهمان بوديم ما را شرمنده کرده‌اند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها