کد خبر: ۲۰۹۵۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي چلسي از اين که بازيکنان امروزي به پول بيشتر از پيروزي اهميت مي‌دهند، ناراحت است. او مي‌گويد چاره‌اي ندارد تا خود را با فعاليت بازيکنان در فضاي مجازي سازگار کند.
امروزه فوتبال يکي از بهترين راه‌ها براي ثروتمند شدن به شمار مي‌آيد تا جايي‌که يک بازيکن معمولي يک شبه راه صد ساله را طي مي‌کند و با قرارداد با يک باشگاه معمولي اروپايي مي‌تواند هزينه سال‌هاي زندگي خود را به دست آورد.

بعضي از بازيکنان حتي حاضرند که براي به دست آوردن پول بيشتر آينده فوتبال خود را خراب و در تيم‌هايي بازي کنند که نمي‌تواند به آينده فوتبالي آنها کمک کند. ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي چلسي از اين که پول به دغدغه اصلي بازيکنان تبديل شده ناراحت است و مي‌گويد که حس پيروزي در بسياري از فوتباليست‌ها از بين رفته است.

به گزارش ايسنا، او به شبکه اسکواير انگليس داشت، گفت:‌ پيش از اين بازيکنان تلاش مي‌کردند تا در دوران فوتبالي خود تا مي‌توانند تلاش کنند تا پس از خداحافظي از فوتبال ديگر مشکل پولي نداشته باشند اما الان يک بازيکن مي‌خواهد که با يک قرارداد يک شبه ثروتمند شود و ديگر تا آخر عمر خود را بيمه کند. بازيکناني وجود دارند که قراردادهاي بسيار بالايي مي‌بندند اما حتي يک بار هم در ليگ برتر و يا ليگ قهرمانان اروپا به ميدان نرفته‌اند.

مورينيو به انتقاد از بازيکناني پرداخت که بيشتر از آنکه به فکر فوتبال باشند به سر و روي خود توجه مي‌کنند:‌ "بازيکنان جلوي آينه صف مي‌کشند تا چهره خود را نگاه کنند اين در حالي است که داور منتظر به صدا درآوردن سوت بازي است. امروزه توجه به ظاهر در ميان بازيکنان بسيار زياد شده است و حتي بيشتر از پيروز شدن اهميت دارد."

آقاي خاص توصيه اي هم به بازيکنان جوان داشت و گفت: نسل جديد بايد بازيکناني چون فرانک لمپارد و جان تري را الگويي خود قرار دهند که همواره عاشق پيروزي هستند و به مسائل ديگر توجه جانبي دارند.

سرمربي چلسي در پايان سخنان خود درباره اين سوال که چه نظري درباره فعاليت زياد بازيکنان فوتبال در دنياي مجازي دارد، اين گونه پاسخ داد: چگونه مي‌توانم به شاگردانم بگويم که وقتي سوار اتوبوس يا هواپيما مي‌شوند وارد توييتر نشوند اين در حالي است که فرزندانم به چنين کاري مشغولند. بايد خود را با اين شرايط جديد هم وفق دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها