کد خبر: ۲۰۹۵۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مدير اجرايي باشگاه بورسيا دورتموند معتقد است شاگردان يورگن کلوپ بايد بلندپرواز باشند تا بتوانند بار ديگر بايرن مونيخ را شکست دهند.
تيم فوتبال بورسيا دورتموند فصل گذشته با 25 امتياز اختلاف نسبت به بايرن مونيخ به عنوان نايب‌ قهرماني بوندس‌ليگا رسيد. زردپوشان وستفالن در فصل جاري هم با بايرن مونيخ صدرنشين که هدايتش را پپ گوارديولا بر عهده دارد 20 امتياز اختلاف داشته و در مکان دوم جدول بوندس‌ليگا ايستاده‌اند.

به نقل از تسنيم، هانس يواخيم واتسکه، مدير اجرايي باشگاه بورسيا دورتموند در گفت‌وگو با نشريه «بيلد» آلمان گفت: ترغيب کردن بازيکنان در شرايطي که از بودن در مکان دوم جدول راضي به نظر مي‌آيند، کار دشواري است. با تمام احترامي که براي آنان قائلم ولي ما بايد برخيزيم و روحيه جنگندگي بيشتري از خود به نمايش بگذاريم.

وي افزود: به کاري که بايرن مونيخ در حال حاضر انجام مي‌دهد و در ساليان اخير انجام داده است بها مي‌دهم اما اعتقاد ندارم که تيم‌هاي ديگر بوندس‌ليگا بايد عقب‌نشيني کرده و اوضاع موجود را قبول کنند.

مدير اجرايي باشگاه بورسيا دورتموند تصريح کرد: البته اين وظيفه من است که شرايط را طوري فراهم کنم که بار ديگر کار را براي بايرن مونيخ سخت کنيم. ما بايد بلندپرواز باشيم تا بار ديگر بتوانيم بايرن را شکست دهيم.

شاگردان يورگن کلوپ در فصل‌هاي 11-2010 و 12-2011 به قهرماني بوندس‌ليگا رسيدند و براي 2 فصل متوالي بايرن را در حسرت قهرماني در اين رقابت‌ها گذاشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها