کد خبر: ۲۰۹۴۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تيم استقلال از عدم دعوتش به تيم ملي بسيار ناراحت شده بود و مقصر آن را سرمربی آبی ها می دانست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، محمد قاضی از زمانی که دور جدید تمرینات استقلال آغاز شده در تمرینات آبی پوشان حاضر نیست و هیچ یک از مسئولان این باشگاه خبر از مهاجم تیمشان ندارند.

 

از گوشه و کنار به گوش قاضی رسيده بود که قلعه نويي از كارلوس كي‌روش خواسته تا از استقلال به خاطر شرايط حساسي كه براي شركت در لیگ قهرمانان آسيا دارد بازيكن كمتري به تيم ملي دعوت كند، بعد از تحقيق متوجه شده كه اين حرف‌ها درست بوده است.

 

ظاهرا در نشست کی روش و قلعه نویی این توافق صوت گرفته که بازیکنان کمتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند و با وجودی که پاسپورت قاضی توسط مسئولان فدراسیون گرفته شده اما وی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.

 

قاضی از عدم دعوتش به تیم ملی ناراحت است به گونه ای که قلعه نویی را مقصر عدم دعوتش به تیم ملی می‌داند!

 

از طرف دیگر محمد قاضي به خاطر تعويق در پرداخت قراردادش از سوي باشگاه استقلال به مشكل مالياتي دچار شده و ممنوع‌الخروج شده است که این موضوع هم در دعوت نشدن او به تیم ملی و دعوت نشدنش دخیل بوده است.

 

بر اساس آخرین خبرها قاضی بعد از 3 روز غیبت در تمرین استقلال، روز گذشته طی جلسه ای با فتح الله زاده در خصوص وضعیتش صحبت کرده و امروز به زمین شماره دو آزادی می رود تا در بازی تدارکاتی استقلال مقابل تیم ملی جوانان همراه استقلال باشد. باید دید چالش قاضی و قلعه نویی به پایان رسیده است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها