کد خبر: ۲۰۹۴۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مهابادی می گوید: به نظر شما وقتی در یک بازی کمک داور پنج آفساید اشتباه اعلام می‌کند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد، نبایدبه این اتفاقات مشکوک شویم؟
با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ یک نگرانی از تبانی و تغییر نتایج خارج از زمین فوتبال در بین بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها احساس می شود.
شهر پنالتی‌ها و آفسایدهای عجیب
گودرزی مدیرعامل صنعت نفت آبادان به نسیم گفت: با توجه به برخورد قاطعانه فصل گذشته با مسببین تبانی، این مسأله تا حد زیادی برطرف شده است اما با این حال اشتباهات داوری همچنان در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها تاثیرگذار است.
وی افزود: رسانه‌ها باید توجه بیشتری به لیگ یک داشته باشند. خود ما امتیازات حساسی را در این فصل به واسطه همین اشتباهات داوری از دست دادیم. ضمن آنکه متاسفانه برنامه اختصاصی لگ یک در شبکه ورزش هم سلیقه ای عمل می کند و همه صحنه‌ها را کارشناسی نمی‌کند.

شهر پنالتی‌ها و آفسایدهای عجیبعلی حنطه، سرمربی ابومسلم نیز می گوید: امسال هم اتفاقات عجیب و غیرعادی در لیگ یک دیدم اما چون سندی ندارم، نمی‌توانم درباره آنها صحبت کنم. در این فصل به واسطه نظارت بیشتر، روش دور زدن قوانین تغییر کرده است

وی افزود: متاسفانه فاصله زیاد مالی و تجهیزاتی تیم‌های لیگ یکی، باعث شده برخی از تیم‌های متمول به واسطه پولی که خرج می‌کنند، دست به هر کاری بزنند. هر کس دیگری به جز من هم باشد به غیرعادی بودن برخی مسائل در لیگ یک پی می‌برد.

شهر پنالتی‌ها و آفسایدهای عجیببه گزارش مشرق، داوود مهابادی، سرمربی استقلال اهواز هم در این خصوص نظرات جالبی دارد: برخی مسائل مثل نظارت بر دوپینگ شعار بود و این فصل حتی یک تست دوپینگ هم از بازیکنان گرفته نشد. من دو بار با مسئولان تماس گرفتم و بابت انجام نشدن تست دوپینگ اعتراض کردم. باید گفت لیگ یک، شهر پنالتی‌ها و آفسایدهای عجیب است.
وی در ادامه افزود: هرچند اجرای قوانین در لیگ یک به مراتب بهتر از قبل شده اما هنوز جای کار زیای وجود دارد. متاسفانه همچنان نتیجه برخی بازی‌ها با سوت داورها رقم می‌خورد. می‌خواهم بگویم بهترین نام برای لیگ یک، شهر پنالتی هاست چرا که گاهی با یک پنالتی نتیجه به راحتی تغییر می‌کند. به نظر شما وقتی در یک بازی کمک داور پنج آفساید اشتباه اعلام می‌کند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد، نبایدبه این اتفاقات مشکوک شویم؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها