کد خبر: ۲۰۹۲۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان گفت: اين تيم آينده اين مملکت است و از دل آن امثال صادقيان‌ها و غريبي‌ها بيرون مي‌آيد.
علي دوستي‌مهر پس از ديدار دوستانه تيمش مقابل استقلال اظهار داشت:‌ در ابتدا جا دارد از قلعه‌نويي تشکر کنم که اين بازي دوستانه را مهيا کرد. من از ليگ برتري‌ها خواهش مي‌کنم که بازي‌هاي تيم ما را ببينند چون فرزندان آينده اين مملکت هستند.

به گزارش فارس، وي افزود: خوشبختانه مجيد صالح آخر بازي راهنمايي‌هايي را انجام داد و نقطه‌نظرات فني داشت که ما از آنها استفاده کرديم. اين تيم هرچه پخته‌تر شود بهتر است و اميدوارم دوستان ليگ برتري راهکارهاي خود را به ما ارائه کنند. از اين تيم مي‌توان امثال کاوه رضايي‌ها و ميلاد غريبي‌ها را بيرون فرستاد و تيمي که در ازبکستان قهرمان شد و سپس هلند را شکست داد در آينده نزديک نيز از دل همين تيم شکل خواهد گرفت. شما مي‌بينيد که امثال محمد خانزاده، پيام صادقيان و خيلي‌هاي ديگر که در ليگ برتر گل مي‌زنند قبلاً در اين تيم بازي کرده‌اند و همين تيم بعدها تبديل به تيم المپيک مي‌شود و سپس آينده اين مملکت را تشکيل خواهد داد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تيم‌هاي ديگر ليگ برتري درخواستي براي بازي با شما نداشتند، گفت: خوشبختانه همه تيم‌ها به ما محبت دارند، امروز با مسئولان تراکتورسازي صحبت کردم و آذرنيا قبول کرد که بعد از عيد با ما بازي کند. همچنين حسين فرکي و علي دايي نيز به ما قول دادند که بازي‌هايي را برگزار کنيم.

وي همچنين در خصوص روند استعداديابي که در تيم ملي جوانان صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه مربيان ما بسيار زحمت‌کش هستند و در نقاط مختلف کشور کار مي‌کنند، آنها يکسري از جوانان را تست مي‌کنند و از دل همين جوانان تيمي درآمد که امروز بازي کرد. مثلاً در همين نيمه دوم شش بازيکن تيم ما مقابل استقلال بازي کردند که از استعداديابي آنها را کشف کرديم.

دوستي‌مهر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه چرا مرادي از جمع اعضاي کادر فني تيمش جدا شد، گفت: بعد از اينکه از روسيه برگشتيم چون مهدي مهدوي‌کيا به ما اضافه شده بود و روي نيمکت مي‌نشست تعداد نفرات‌مان در کادر فني بالا رفته بود و ديگر جايي نداشتيم.

وي افزود:‌ رحيم مير‌آخوري در تيم ما هست و قانون اجازه نمي‌داد که بيش از يک تعدادي روي نيمکت‌ ما بنشينند بنابراين با فدراسيون صحبت کرديم و علي‌رغم اينکه مرادي انسان زحمت‌کشي بود او از مجموعه ما جدا شد. در مجموع هم هيچ مشکلي با مرادي نداشتيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها