کد خبر: ۲۰۹۲۱۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته داوران گفت: برگزاري مسابقات فوتبال با مسئول مسابقه است و مي‌تواند در رابطه با برگزاري بازي تصميم بگيرد اما وقتي بازي شروع شد همه چيز در اختيار داور است.
فريدون اصفهانيان در خصوص جلسه مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال براي برگزاري بازي‌هاي باقي مانده ليگ‌هاي فوتبال گفت: ما اينجا جمع شديم تا همه به هم براي بهتر برگزار شدن بازي‌ها کمک کنيم و قانون هم وظايف همه را مشخص کرده و همه ما دوست داريم در چارچوب قانون به وظايف‌مان عمل کنيم و در کار يکديگر دخالت نکنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: برگزاري مسابقات فوتبال با مسئول مسابقه است و مي‌تواند در رابطه با برگزاري بازي تصميم بگيرد اما وقتي بازي شروع شد همه چيز در اختيار داور است و قانون اين را مي‌گويد.

وي ادامه داد: به طور مثال محمود رفيعي در بازي پرسپوليس و داماش وقتي تمام استاديوم به او فحاشي کردند توپ را برداشت و بازي را تعطيل کرد و اين نشان مي‌دهد که داور توانايي حتي قطع بازي را هم دارد.

رئيس کميته داوران افزود: ما براي همه بازي‌هاي فوتبال آناليز مي‌کنيم و عملکرد داوران را مي‌سنجيم و با بضاعتي که داريم از داوران با تجربه هم در تمام بازي‌ها استفاده مي‌کنيم.

اصفهانيان در خصوص انتقاداتي که به داوران و نحوه قضاوت آنها مي‌شود، اظهار داشت: تنها قشري که عليه مديرعامل، مربي و يا بازيکن صحبت نمي‌کند داور است و شما تاکنون نديده‌ايد که يک داور از ارنج مربي ايراد بگيرد؛ اما ما مي‌بينيم که هر کسي به خودش اجازه مي‌دهد درباره قضاوت داوران صحبت کند. اينها بايد پاسخگوي صحبت‌‌هايشان باشند.

وي در پايان گفت: ما براي ليگ برتر هم در بازي‌هاي باقي مانده اقدامات ويژه‌اي داشته‌ايم و همانطور که تاکنون نظارت‌هاي خاصي انجام شده از اين به بعد هم همين طور خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها