کد خبر: ۲۰۹۱۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در اظهار  نظری عجیب بیان داشت: دولت یازدهم در گفتار و در عمل همواره نقدپذیر بوده و این امر مورد تاکید ریاست محترم جمهوری است.

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اتهام عدم نقدپذیری در دولت یازدهم گفت: اولا نقد و انتقاد را یک امر صد‌در‌صد ضروری و لازم و مفید می‌دانم. چرا که هیچکدام از ما معصوم نیسیتم. ما دارای خطا هستیم و هر روز نیز در نماز به خداوند این امر را عرضه می‌داریم. بنابراین باید نقد شویم و نقدپذیر هم باشیم.

وی افزود: ثانیا در نقد و انتقاد سه چیز باید مورد توجه باشد. نخست آگاهی از مورد انتقاد و دوم ایده خیر و خدمت و دیگری ارائه پیشنهاد. در انتقاد کردن نباید به دنبال مچ‌گیری و عیب‌جویی و تسویه حساب باشیم. از سوی دیگر باید هموراه پیشنهاداتی داشته باشیم که اگر این کار درست نبوده کدام کار باید انجام می‌شد.

اکرمی ادامه داد: ثالثا ما که کاسه داغ‌تر از آش نیسیتم. رییس‌جمهور در سخنرانی‌های خود همواره اعلام کرده است که ما را نقد کنید. ما نقد پذیریم.

این در حالی است که تا کنون شکایات بسیاری از مخالفین و منتقدین دولت یازدهم صورت پذیرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
۲
۰
به!!!!!!!!!
پاسخ
بیسواد منتقد دولت یازدهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
۳
۰
ععععووووووف این نقد پذیری دولت ما رو کشته
خصوصاً وقتی دیدیم انتقاد حسین قدیانی امنیتی و بر خلاف منافع ملی و امنیت ملی تعریف شد و .....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
۳
۰
سایت 598 مارو مسخره کردی؟پس این نمره نقد پذیری دولت کجاست،من هر چی بالا رو نگاه کردم چیزی ندیدم! نکنه منظورتون همون هیچه؟!
لطفا توضیح دهید تا ما بی سواتها هم آگاح شویم!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها