کد خبر: ۲۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
توصیه آیت‌الله مکارم به مسلمانان منطقه
حضرت آیت ­الله مکارم شیرازی در توصیه­ای به مسلمانان کشورهای منطقه گفتند: مبادا انقلابیون در این بیداری به جان همدیگر افتاده و کشورشان را با دست خودشان ویران کنند
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598  به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشتند: یکی از دانشمندان مصری در هشداری به مسلمانان اعلام کرده بود که اخیرا خبری رسید مبنی بر این­که رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مسجدالاقصی است و قصد دارد به جای آن، معبد سلیمان را بسازد و آن مکان به شکل یهودی­گری دربیاید.

ایشان با اشاره به شکست­های پی در پی اسرائیل، ابراز داشتند: شکست‌های متعدد در لبنان، حمله به سفارتخانه اسرائیل در مصر و تحریم مصنوعات اسرائیلی در بیش از 50 شرکت انگلیسی، از شکست­های سال­های اخیر رژیم صهیونیستی است، اما باز سران این رژیم از مرکب غرور جنون­آمیز پایین نیامده و دست از کارهای زشت برنمی‌دارد.

این مرجع تقلید با تأکید بر بیداری مسلمانان خاطرنشان ساختند: امروز دشمنان همانند مار خفته­ منتظر فرصتی هستند تا بتوانند به اهداف خود در این کشورها دست یابند؛ مسلمانان باید مراقب باشند تا فقط به اوضاع داخلی ممالک خود مشغول شوند، تا بتوانند کشور را مستقل و آزاد به دست بگیرند.

*بیداری اسلامی افتخار مسلمانان است

معظم­له ادامه دادند: بیداری­های منطقه، شرف و افتخار مسلمانان است و ما امیدواریم با این مقدماتی که برای رژیم غاصب اسرائیل فراهم شده است، چیزی نگذرد که شاهد فروپاشی آن باشیم.

حضرت آیت­الله مکارم شیرازی در توصیه­ای به مسلمانان کشورهای منطقه گفتند: مبادا انقلابیون در این بیداری به جان همدیگر افتاده و کشورشان را با دست خودشان ویران کنند.

ایشان افزودند: باید کشوری آباد، آزاد و مستقل ساخته و ریشه استعمارگران را در کشورشان بخشکانند و آنان را بیرون کنند؛ امروز خداوند متعال میوه­ای از درخت بیداری اسلامی به مسلمانان عطا کرده و آنان باید مراقب باشند تا شغالان خارجی این میوه را از چنگ آنها در نیاورند.

*توصیه‌ای به الازهر

معظم­له در توصیه­ای به روحانیون الازهر مصر تصریح کردند: وظیفه الازهر این است که خطرهای پیش‌رو را به مسلمانان اعلام کنند تا بیداری­ها با حداقل هزینه به نتایج نهایی برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها