کد خبر: ۲۰۸۹۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

سرپرست تیم فوتبال سایپا با اعلام خبر پیشنهاد باشگاه‌های مختلف به پنج بازیکن این تیم، مذاکره استقلال با شهباززاده را هم تایید کرد.

حسین خوش نظر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برنامه‌های سایپا برای تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد و گفت: تمرین‌های تیم را از چهارشنبه هفته قبل تعطیل کردیم و قرار است بازیکنان دوباره از سه شنبه هفته جاری دور هم جمع شوند. همچنین روز شنبه 17 اسفند با ذوب آهن و چهارشنبه 24 اسفند با داماش گیلان بازی تدارکاتی خواهیم داشت. در ادامه نیز تنها روزهای 29 اسفند و یکم فروردین را به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا در آغاز سال نو در کنار خانواده خود باشند.

سرپرست تیم فوتبال سایپای البرز همچنین با اعلام خبر پیشنهاد باشگاه‌های مختلف به پنج بازیکن تیمش برای فصل بعد، تصریح کرد: بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، روزبه شاه علیدوست، محمد باقر صادقی و ابراهیم شکوری از تیم‌های دیگر پیشنهاد دریافت کرده‌اند ولی ساحلمان آرام آرام است! امسال برای سایپا سالی بود که بیشترین پیشنهادها به بازیکنانمان شد. دلیلش هم جوانگرایی در تیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد سجاد شهباززاده از باشگاه استقلال تهران بوده است، مطرح کرد: بله. از استقلال با خود من صحبت کردند اما با جدایی شهباززاده هم مثل بازیکنان دیگر مخالفت کردیم. همانطور که گفتم امسال ساحلمان آرام بود.

به گزارش ایسنا، سرپرست تیم سایپا در حالی امروز خبر پیشنهاد استقلال به شهباززاده را تائید می‌کند که در آستانه بازی استقلال و سایپا هیچ کس حاضر به صحبت درباره این خبر نشد!

خوش نظر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند سایپا در فصل نقل و انتقالات هم ساحل آرامی داشته باشد و پنج بازیکنی که نام برد با توجه به پیشنهادهای نجومی سایر تیم‌ها در سایپا بمانند، تاکید کرد: همه بازیکنانی که نام بردم سال آینده هم با سایپا قرارداد دارند و مطمئن باشید که در تیم ما می‌مانند. ما همیشه لقمه‌ای می گیریم که بتوانیم قورتش دهیم! اگر مبلغ قراردادمان نسبت به بقیه تیم‌ها پایین هم باشد، تا ریال آخر می‌پردازیم. خدا را شکر باشگاه سایپا از زمان تاسیسش تا امروز که 20 سال می‌گذرد، هیچ بدهی نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها