کد خبر: ۲۰۸۵۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
رييس کميته پزشکي باشگاه صنعت مس در مورد وضعيت کيانوش رحمتي و حواشي آن توضيح داد.

دکتر مهدي مداحي درباره وضعيت کيانوش رحمتي واتفاقات پيش آمده گفت: پاي کيانوش رحمتي آسيب ديده بود و به دنبال تزريق ليدوکايين دچار عفونت شد اما پس از ايجاد عفونت بلافاصله و به دقت تحت درمان قرار گرفت و هم اکنون نيز ادامه روند درمان در تهران پيگيري مي‌شود.

به نقل از ايسنا، وي در مورد اظهارات دکتر هاشميان رييس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: دکتر شهرام عامري به دليل بيماري اورژانسي مادرشان به تهران رفتند و اصرار ما براي ماندن تا تعيين جانشين به ايشان بي‌فايده بود.

مداحي ادامه داد: بلافاصله پس از رفتن وي باشگاه آقاي افشين اسدي پزشک اسبق تيم را به عنوان پزشک جديد به کميته پزشکي فدراسيون فوتبال معرفي و مدارک وي را ارسال کرد و حتي به صورت شفاهي نيز به اطلاع رسانده شد و تصورمان اين بود تا طي مراحل اداري بايد صبر کنيم و در واقع چاره ديگري نيز نداشتيم.

مداحي افزود: البته دغدغه‌هاي آقاي دکتر هاشميان قابل درک است. وي وسواس و دقت زيادي در گزينش افراد شايسته براي کادر پزشکي تيمهاي ليگ برتر دارند و در طول دو سال گذشته با برگزاري دوره‌هاي علمي و کارگاههاي آموزشي به ارتقا سطح علمي کادر پزشکي تيم‌ها کمک فراواني کرده‌اند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها