کد خبر: ۲۰۸۵۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال نفت تهران تاکيد کرد، هيچ‌گونه مذاکره‌اي با مسئولان فدراسيون فوتبال و کارلوس کي‌روش براي حضور در تيم ملي نداشته است.

يحيي گل‌محمدي در مورد دلايل حضورش در تمرين روز شنبه تيم ملي فوتبال کشورمان گفت:‌ بعد از دعوت چند بازيکن تيم نفت به تيم ملي به محل تمرين اين تيم رفتم تا از نزديک وضعيت بازيکنانم را ببينم. خوشبختانه بازيکنان تيم نفت نيز در تمرين تيم ملي در وضعيت خوبي به لحاظ آمادگي قرار داشتند که مايه اميدواري ما و قطعاً مربيان تيم ملي خواهد بود.

به نقل از تسنيم، سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در ادامه ضمن رد هرگونه مذاکره با سرمربي تيم ملي ادامه داد: من هيچ صحبتي با کي‌روش نداشته‌ام. با وجود تمام حرف‌ها و گمانه‌زني‌هايي که راجع به حضورم در تيم ملي مطرح شده نه از طرف فدراسيون و نه از طرف کي‌روش هيچ صحبتي با من انجام نشده و همه چيز در حد گمانه‌زني بوده است.

وي در خصوص اختلاف به وجود آمده بين نمازي و کي‌روش که نهايتاً باعث جدايي نمازي از تيم ملي شد نيز گفت: من نمي‌توانم در اين خصوص اظهارنظر کنم، چون نمي‌دانم که بين کي‌روش و نمازي چه اتفاقي افتاده و از مسائل داخلي هيچ اطلاعي ندارم.

اعتقاد نداشتن کي‌روش به کار با مربيان ايراني واکنش برخي کارشناسان را به دنبال داشته است. گل‌محمدي در اين باره به خبرنگار تسنيم گفت: بالاخره ما تيم ملي بزرگسالان‌مان را به کي‌روش سپرده‌ايم و اين مربي بزرگ نيز به خوبي تيم را هدايت کرده است. به همين دليل بايد به نظرات کي‌روش احترام بگذاريم و تابع و پيرو ايده‌هايش باشيم.

گل‌محمدي در پاسخ به اين پرسش که در کورس رقابت براي قهرماني چطور خلاء و کمبود مسابقاتي مانند ليگ قهرمانان را براي تيمش پر مي‌کند، گفت: ما برنامه‌اي براي اردو نداريم اما در نظر داريم هر 5، 6 روز يکبار با انجام بازي، تيم‌مان را در شرايط مسابقه نگه داريم.

وي در ادامه افزود: البته اين هم يک حقيقت است که نمي‌توان در بازي‌هاي تدارکاتي، تيم را به اندازه بازي‌هاي رسمي آماده نگه داشت. اينکه تيم را طي يک ماه تعطيلي مسابقات ليگ برتر در شرايط آرماني حفظ کنيم، کار دشواري است که ما بايد آن را انجام دهيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت با بيان اينکه حضور استقلال در ليگ قهرمانان آسيا از هر جهت به سود اين تيم شد، خاطر نشان کرد: بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و تعطيلي ليگ در اين مدت از همه جهت به سود استقلال شد تا ديگر تيم‌ها و اين نکته مسلماً کار سخت ما را سخت‌تر خواهد کرد.

وي در خاتمه تصريح کرد:‌ از طرف ديگر 3 بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا که با فاصله زماني منظم انجام مي‌شود مطمئناً شرايط بهتري را براي اين تيم فراهم خواهد کرد. زماني که همه اين مسائل را کنار هم قرار مي‌دهيم مي‌بينيم که تعطيلي ليگ به استقلال بيشتر از ديگر تيم‌ها کمک خواهد کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها