کد خبر: ۲۰۸۵۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال از شکست تيمش برابر استوک سيتي ابراز تاسف کرد. او تيمش را شايسته شکست در اين ديدار دانست. البته به عملکرد داوري اعتراض داشت.

 

آرسنال در هفته‌ بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک گل برابر استوک سيتي تن به شکست داد تا اختلاف اين تيم با چلسي صدرنشين به چهار امتياز افزايش يابد و به رده سوم جدول رده‌بندي سقوط کند.

به نقل از ايسنا، آرسن ونگر، سرمربي آرسنال از شکست خارج از خانه تيمش ناراحت است. او پس از پايان بازي، گفت: از اين شکست نااميد کننده ناراحت هستم. واقعا متاسفم. آرسنال در ديدار امشب بازي خوبي را به نمايش نگذاشت. نتوانستيم فرصت گلزني را بر روي دروازه‌ حريف خلق کنيم، بنابراين بايد بازي را واگذار مي‌کرديم.

او افزود: استوک سيتي بسيار خوب دفاع کرد. آنها از پنالتي مشکوک و عجيبي که داور در نيمه دوم براي آنها گرفت نهايت استفاده را بردند و يک گل سه امتيازي را به ثمر رساندند. بر اين باورم پنالتي که براي آنها گرفته شد، هديه داور به اين تيم بود. مي‌توانم ده‌ها فيلم را براي اشتباه بودن اين ضربه پنالتي به نمايش بگذارم.

سرمربي آرسنال در پايان سخنان خود گفت: با پيروزي برابر استوک سيتي مي‌توانستيم بازگشت خوبي به ليگ جزيره داشته باشيم و دوباره خود را از مدعيان اصلي قهرماني بدانيم، اما متاسفانه نتوانستيم در ديدار امشب به پيروزي برسيم. تلاش خواهيم کرد تا در ديدارهاي آينده جبران کنيم و دوباره خود را به صدر جدول نزديک کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها