کد خبر: ۲۰۸۵۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
مورینیو:
سرمربی چلسی پس از غلبه بر فولام و حفظ صدرنشینی تاکید کرد از نظر او تیمش صدرنشین لیگ انگلیس نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ چلسی در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با حساب سه بر یک در زمین فولام به برتری رسید.

آندره شورله در دقیقه‌های 52، 65 و 69 موفق به گلزنی برای چلسی شد و تنها گل فولام را نیز جانی هایتینگا در دقیقه 74 وارد دروازه میهمان کرد. بدین ترتیب چلسی با 63 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و فولام هم با همان 21 امتیاز در رتبه بیستم باقی ماند.

ژوزه مورینیو که از درخشش شورله خوشحال بود به تمجید از هافبک آلمانی تیمش پرداخت و گفت: شورله در حال تطبیق پذیری با لیگ برتر انگلیس است. او خونسردی قابل اشاره‌ای مقابل دروازه حریف دارد. قدرت تمام کنندگی بالایی دارد. این چیزی است که من از او انتظار دارم.

مورینیو در مورد بازی هم گفت: این دیدار به دو نیمه متفاوت تقسیم می‌شد. نیمه نخست خیلی بد بودیم اما در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدیم. کسب سه امتیاز این دیدار برایمان عالی بود. بین دو نیمه تصمیم گرفتم با بازیکنان حرف نزنم زیرا حرف‌هایم بیش از 10 دقیقه طول می‌کشید. با اینکه حرفی نزدم اما بازیکنانم نشان دادند که خیلی باهوش هستند. اکنون چهار امتیاز بیش از آرسنال داریم که از این موضوع خوشحالم. منچسترسیتی دو بازی کمتر از ما انجام داده و اگر هر دو را با پیروزی پشت سر بگذارد می‌تواند جای ما در صدر را بگیرد. از نظر من، چلسی صدرنشین لیگ نیست. ما به خاطر شرایط موجود در صدر قرار گرفته‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها