کد خبر: ۲۰۸۳۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
دستيار ايراني مستعفي کارلوس کي‌روش در تيم ملي فوتبال درباره علت کناره‌گيري‌اش از اين تيم گفت: آرزوي هر مربي نشستن روي نيمکت کشورش آن هم در جام جهاني است، پس قطعا مشکل خانوادگي‌ام آنقدر جدي و مهم است که مجبور شدم اين تصميم را بگيرم.

اميد نمازي درباره دليل جدايي‌اش از کادر فني تيم ملي فوتبال ايران اظهارکرد: بنده صبح چهارشنبه استعفايم را براي علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال فرستاده‌ام. البته يکي، دو ماه است که در فکر بازگشت پيش خانواده‌ام هستم. اتفاقاتي افتاده که من بايد به خانواده‌ام برگردم. دو پسر کوچک دارم و به هر حال شرايط، وضعيت را براي زندگي خانوادگي متفاوت مي‌کند و من چاره‌اي جز بازگشت به خانواده‌ام، ندارم.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به اظهارات کارلوس کي‌روش که گفته بود" اگر مي‌خواستم مربي بيايد و فقط گل ميخ‌ها را بچيند، عباس يکي از تدارکاتچي‌هاي ما هم مي‌تواند اين کار را انجام دهد و من از فدراسيون خواسته‌ام تا کميته حقوقي پيگير موضوع ترک کار اميد نمازي باشد" به ايسنا گفت: اين که کارلوس کي‌روش چنين صحبتي کرده است اصلا مهم نيست و من نمي‌خواهم جواب او را بدهم. چون طرف قرارداد من فدراسيون فوتبال است نه کارلوس کي‌روش!

نمازي افزود: با اين که من روبرويش نشستم و توضيحات لازم را دادم و گفتم که بايد به خاطر خانواده‌ام برگردم اما او چنين صحبتي را انجام داده است! حرفهايي مبني بر اين که نکند رفتن نمازي ارتباطي به حضور مربيان جديد در کادر فني تيم ملي دارد مطرح شد که بايد بگويم من تنها از طريق رسانه‌ها شنيدم که قرار است مربي برزيلي به کادر فني اضافه شود. اما در مجموع اصلا از جريان حضور مربيان جديد اطلاعي نداشته و پيگير آن هم نبودم . تصميم من هيچ ربطي به اين موارد ندارد و يک تصميم خصوصي و شخصي است.

مربي مستعفي تيم ملي در پاسخ به اين که آيا جدايي‌اش از کادر فني تيم ملي ارتباطي به موضوع توافقش با فدراسيون فوتبال آمريکا براي پيوستن به کادر فني تيم ملي زنان اين کشور دارد  گفت: من هيچ توافق قطعي با فدراسيوني انجام نداده‌ام. اما مطمئنا وقتي در کادر فني تيم ملي ايران نباشم و مجبور باشم براي حضور در کنار خانواده‌ام ايران را ترک کنم نمي‌توانم بيکار بمانم چون مربيگري منبع درآمد من است. بنابراين با هر کسي که صلاح باشد براي کار بعدي‌ام صحبت خواهم کرد. طبيعتا من به دنبال کار هستم اماهيچ قرارداد قطعي با جايي امضا نکرده‌ام.

وي در پاسخ به اين که آيا فدراسيون با استعفاي شما موافقت کرده است چون طبعا براي همکاري با هر تشکيلات ديگر مي‌بايست فدراسيون با استعفاي شما موافقت کند، تصريح کرد: من هنوز پاسخي از فدراسيون دريافت نکرده‌ام. مطمئنا در دو، سه روز آينده درباره اين موضوع توافق مي‌شود. پدرم از من وکالت کامل دارد تا موضوع را پيگيري کند و اميدوارم پس از صحبت‌هايي که انجام مي‌شود او و مسئولان فدراسيون هم به توافق برسند. البته قرارداد من با فدراسيون براي تيم ملي تا اول ارديبهشت 93 است بنابراين حداقل از آن به بعد من مربي آزاد هستم. الان هم نمي‌خواهم صحبت زيادي در اين‌باره داشته باشم و به هيچ وجه دوست ندارم حاشيه‌اي براي تيم ملي ايران ايجاد کنم. از صميم قلب براي کشورم در جام جهاني 2014 برزيل آرزوي موفقيت دارم.

نمازي همچنين در واکنش به اين که " به هر حال شما به عنوان پررنگ‌ترين مربي ايراني کادر فني تيم ملي در راهيابي تيم ملي به جام جهاني 2014 سهيم بوديد و تجربه سه ساله اخير باعث شده بود تا ضمن آشنايي و هماهنگي کامل با ملي پوشان بتوانيد در نحوه انتقال برنامه‌هاي کي‌روش به بازيکنان به شرايط مطلوب برسيد، فکر نمي‌کنيد اين جدايي مي‌تواند به تيم ملي ضربه بزند"  گفت: همان طور که گفتم اصلا قصد جدايي از تيم ملي را نداشتم اما مشکلات خانوادگي‌ام جدي بود. من سه سال است به عنوان دستيار در کنار کي‌روش هستم و روي نيمکت نشسته‌ام و بارها کنار زمين سعي کرده‌ام نکات را به خوبي به بازيکنان منتقل کنم و طبيعتا پس از راهيابي تيم ملي به جام جهاني بسيار خوشحال شدم.

دستيار سابق کي‌روش تاکيد کرد: آرزوي هر مربي است که روي نيمکت تيم ملي کشورش در جام جهاني بنشيند، چه کسي اين آرزو را ندارد؟! پس ببينيد که چه مشکل جدي برايم پيش آمده که اين تصميم را گرفتم. براي من، خانواده‌ام ارزش زيادي دارد و هميشه معتقد هستم که اول خانواده و بعدا کار. اين شد که تصميم به قطع همکاري گرفتم. فقط دوست دارم يکسري افراد به اين تصميم احترام بگذارند. اگر من در حد تدارکاتچي در کنار تيم ملي ايران بوده‌ام و در اين مدت وظيفه‌اي شبيه به اين داشته‌ام چطور گفته مي‌شود دپارتمان حقوقي فدراسيون بايد موضوع من را پيگيري کند؟! به هر حال همان طور که گفتم براي تيم ايران آرزوي موفقيت دارم و نمي‌خواهم کوچکترين حاشيه‌اي براي اين تيم به وجود بيايد. اما به همه مردم ايران مي‌گويم که مطمئن باشيد حتما مساله‌اي هست که من مجبور به گرفتن اين تصميم شدم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها