کد خبر: ۲۰۸۳۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي تيم ملي کشورمان به خاطر بازي‌هاي تيم ملي ايران دعوت فدراسيون فوتبال کشورش را رد کرد.
 

فدراسيون فوتبال پرتغال از کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي کشورمان به مناسبت بيست‌و‌پنجمين سالگرد اولين قهرماني تيم زير 20 سال پرتغال در رقابت‌هاي جام‌جهاني عربستان دعوت به عمل آورد. کي‌روش که بين سال‌هاي 1989 تا 1991 هدايت تيم زير 20 سال پرتغال را به عهده داشت اين تيم را در سال 1989 در عربستان و در سال 1991 در پرتغال به قهرماني جهان رساند.

به گزارش تسنيم، فرناندو گومز، رئيس فدراسيون فوتبال پرتغال از سرمربي تيم ملي ايران دعوت به عمل آورده بود تا دوشنبه شب هفته جاري در ضيافتي که در اين رابطه تهيه شده حضور پيدا کند ولي کي‌روش با رد محترمانه اين دعوت عنوان کرد به خاطر تعهد به تيم ملي ايران نمي‌تواند به پرتغال سفر و در اين مراسم حضور پيدا کند.

کي‌روش با ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال پرتغال ضمن تشکر علت عدم حضور نيافتنش در اين جلسه را اينگونه عنوان کرد:

«آقاي رئيس، دکتر فرناندو گومز، پيش از هر چيز مايلم از دعوت‌نامه‌اي که بابت حضور در مراسم جشن يادبود قهرماني تيم زير 20 سال پرتغال در رياض براي من فرستاديد تشکر و قدرداني کنم. بايد از دکتر گومز به خاطر اين ابتکار که توسط فدراسيون فوتبال پرتغال برگزار خواهد شد، قدرداني کنم. خيلي خيلي متشکرم. متاسفانه به دلايل حرفه‌اي قادر نخواهم بود در اين مراسم حضور پيدا کنم.

تيم ملي ايران به ترتيب 2 بازي در تاريخ‌هاي 3 و 5 مارس 2014 (12 و 14 اسفند 92) در پيش دارد که حضور من در اين مراسم را غيرممکن مي‌کند. مايلم از تمامي کساني که نام من را هم به ميان آوردند قدرداني کنم و بايد از تمامي کساني که در قهرماني تيم زير 20 سال پرتغال در رياض سهيم بوده‌اند تشکر ويژه‌اي داشته باشم. براي اينکه اين فرصت را داشتم تا به تيم ملي پرتغال خدمت کنم هميشه احساس غرور و افتخار مي‌کنم. لطفا تبرکات و بهترين‌ آرزوهاي من براي ادامه موفقيت‌هايتان را بپذيريد.»



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها