کد خبر: ۲۰۸۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
یکی از پزشکان فدراسیون فوتبال آلمان که مسئول کنترل دوپینگ است، بعد از انتشار عکسی از کوین پرینس بواتنگ در حال سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی قبل از حضور در تست دوپینگ، از سمت خود کناره‌‌گیری کرد.
شالکه هفته گذشته در لیگ قهرمانان با نتیجه یک-6 مغلوب رئال‌مادرید شد که این، یکی از سنگین‌ترین باخت‌های خانگی تیم‌های آلمانی در تاریخ لیگ قهرمانان بود. در جریان این مسابقه کوین پرینس بواتنگ نیز مصدوم شد تا روزهای تلخ او کامل شود. در دقیقه 59 بازی بود که او به دلیل مصدومیت تعویض شد و جایش را به گورتسکا داد. اما کمی قبل از این مسابقه، عکسی در روزنامه «بیلد» آلمان منتشر شد که زندگی را به کام بواتنگ تلخ کرد.

دراین عکس، او در انتظار تست دوپینگ نشسته بود اما داشت سیگار می‌کشید و مشروبات الکلی می‌خورد. دستیار پزشک برای صدا کردن بواتنگ از اتاق مخصوص خارج شده بود که با صحنه عجیبی مواجه شد: بواتنگ در حالی که هنوز پیراهن شالکه را برتن داشت، مشغول سیگار کشیدن بود و یک بطری نوشیدنی غیرمجاز در دستش داشت که نیمی از آن خالی شده بود.

استعفای پزشک فدراسیون برای این عکس

فردی که این عکس را گرفته، اعلام کرده که این تصویر مربوط به تست ضددوپینگ شالکه بعد از برد یک-2 مقابل بایرلورکوزن در جام‌حذفی آلمان در دو هفته پیش است. البته سران بایرلورکوزن اعلام کرده‌اند مسئولیت اتفاقاتی که شاهدش هستیم و در محوطه تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان در داخل ورزشگاه لورکوزن یعنی «بای آرنا» رخ داده را برعهده نمی‌گیرند.

دراین میان رالف کوئتکر، رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال آلمان با اعلام خبر استعفای پزشک فدراسیون فوتبال آلمان به خاطر این ماجرا گفت:«مقامات فدراسیون فوتبال بلافاصله به بررسی این ماجرا می‌پردازند... پزشک مسئول کنترل دوپینگ اعلام کرده دستیارش (به خاطر کنترل نکردن بواتنگ) عملکرد ضعیفی داشته و خواسته استعفای او را قبول کنند.» هورست هلدت، مدیر ورزشی شالکه هم تهدید کرده به خاطر انتشار این تصاویر، اقدامات قانونی انجام می‌دهد:«این عکس در خلوت و حریم خصوصی بازیکن گرفته شده. ما با تمام توان برای دفاع از حقوقمان مبارزه می‌کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها