کد خبر: ۲۰۸۲۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
«خسرو حیدری می‌رسد، هاشم بیک زاده مصدوم می‌شود. نمی‌دانم با این برو بیاها چه‌کار کنم.» این جملات قلعه‌نویی رنگ و بوی گلایه داشت از وضعیت آسیب‌دیدگی بازیکنانی که یکی در میان در تمرین استقلال نیستند و مشتری دکتر نوروزی می‌شوند.
انگار قرار گذاشتند هر کدام که سالم شدند یک نفر دیگر مصدوم شود برود. این‌بار وقتی خسرو حیدری دوران مصدومیت را طی کرد، هاشم بیک‌زاده مصدوم شد و رفت.

قلعه‌نویی هم از این وضعیت دچار سردرگمی شده و نمی‌داند چه‌کار کند اما نکته قابل توجه اینکه کی روش، بیک زاده مصدوم را به تیم ملی دعوت کرد؛ در حالی که خیلی‌ها معتقدند کی روش پشت به لیگ برتر ایران دنبال دو رگه‌ها می‌گردد و حتی کار به جایی رسیده که ادینیو را به بازیکنان ایرانی ترجیح می‌دهد، هاشم بیک زاده با وجود مصدومیت یکی از بازیکنانی است که در فهرست ملی‌پوشان جا گرفته. هاشم با وجود آسیب‌دیدگی و رفت و آمد به کلینیک نوروزی اما در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند. بیک‌زاده در بحث‌های تئوری تیم ملی حضور دارد و نصف روز خود را به مداوای پایش می‌پردازد.

پزشک استقلال از روند بهبودی بیک زاده راضی است و در مورد شرایط جسمانی هاشم می‌گوید:

تا یک هفته دیگر مشکل بیک‌زاده حل می‌شود و می‌تواند در جمع استقلالی‌ها حاضر شود.

در شرایطی که جو ملتهب سکوها سرمربی استقلال را آزار می‌دهد و از طرفی متهم به جمع کردن بازیکنان سن بالا در تیم استقلال است، آسیب‌دیدگی بازیکنانی نظیر خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده هم یکی از دغدغه‌های قلعه‌نویی است.

سرمربی استقلال امیدوار است این‌بار با بازگشت هاشم بیک زاده به تمرینات تیم، خسرو حیدری هوس مصدوم شدن به سرش نزند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها