کد خبر: ۲۰۸۱۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
عبدالله متدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در این مراسم نمادین، سخنانی سراسر دروغ و ریا را در خصوص اوضاع کردهای هر چهار منطقه کردستان (کردستان ایران، کردستان عراق، کردستان ترکیه و کردستان سوریه) مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، یکی از اعضای دفتر سیاسی گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به "کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (شاخه عبدالله مهتدی) که از منابع موثق بولتن نیوز می باشد و در رسانه های این گروهک نیز فعالیت می کند در تماسی محرمانه با خبرنگار ما جزئیات سخنان سرکرده گروهک تروریستی کومله عبدالله مهتدی در اربیل را برایمان فاش کرد.



به گزارش منبع بولتن نیوز از اربیل کردستان عراق، در سمیناری ضد ایرانی که تحت پوشش "گرامیداشت روز تاسیس کومله"در اربیل عراق برگزار شد،عبدالله مهتدی تحت تدابیر شدید و بی سابقه امنیتی سخنان دروغینی را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وضعیت کردهای ایران و عربها و بلوچ ها! مطرح کرد.


سخنانی که تنها جنبه شایعه پراکنی داشت و با هدف ایران هراسی در بین رسانه های کردستان عراق،اعضای پارلمان کردستان، کنسولگری های مستقر در عراق و کردستان عراق و خبرنگاران عراقی، انجام شد.
به گزارش همکارمان که خود از شرکت کنندگان در این سمینار بود، در این به اصطلاح مراسم (سمینار ضد ایرانی) نمایندگان هر چهار پارچه (منطقه) کردستان (کردستان عراق،کردستان ایران، کردستان سوریه و کردستان ترکیه) و تعدادی از شخصیتهای سیاسی، دولتی (اقلیم کردستان عراق) خصوصا حزب دمکرات کردستان عراق، حزب دمکرات کردستان ایران، عبدالله حسن زاده، هجری، تعدادی از شخصیتهای به اصطلاح مردمی! کردستان عراق و ایران، ترکیه و سوریه و شخصیتهای به اصطلاح آکادمیکی!، روزنامه نگاران، فعالین به اصطلاح حقوق بشری و مدنی! و چندین نفر از پارلمانتاران و چندین کنسولگری کشورها حضور داشتند و مواضع مهتدی بر علیه ایران را تحسین کردند!




سالگرد تاسیس کومله 26 بهمن 1357 است، روزی که در آن،محمد حسین کریمی یکی از بنیانگذاران تروریست کومله، کشته شد و این روز بنام روز تاسیس کومله نامگذاری شد. حال با گذشت چندین هفته از 26 بهمن روز کومله، برگزاری این مراسم تحت این عنوان، مضحک و خنده دار است.


مراسمی که در شهر اربیل برگزار شد و مامورین آسایش امنیت حزب دمکرات کردستان عراق، مهتدی و دیگر تروریستها را تامین کردند.
در این مراسم فیلمی در خصوص جنگ مسلحانه گروهک تروریستی کومله بر علیه جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
فیلمی که صحنه های دلخراشی در آن به نمایش گذاشته شده بود، از کمین موسوم به"پایگاه گیری سپاه پاسداران ایران" گرفته تا منفجر کردن اتومبیل بسیجیان و سپاهیان و ضد تیر خلاص به سربازان کشورمان، در آن بود که مهتدی وقتی واکنش منفی تعدادی از روزنامه نگاران شرکت کننده و دعوت شده به مراسم را دید از ادامه پخش آن به دلیل نقص فنی! جلوگیری کرد!



عبدالله متدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در این مراسم نمادین، سخنانی سراسر دروغ و ریا را در خصوص اوضاع کردهای هر چهار منطقه کردستان (کردستان ایران، کردستان عراق، کردستان ترکیه و کردستان سوریه) مطرح کرد.
او هدف کومله را ایجاد کشوری واحد کردی با حضور همه کردهای این 4 کشور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند، کردستان ایران را به گفته او از چنگ اشغالگران رژیم ایران! خارج کند و حکومتی هم شیوه و با الگوی اقلیم کردستان عراق را در ایران نیز تاسیس کند!
که این گفته او با تشویق پارلمانتاران و کنسولگری های کشورها، روبرو گردید!



او همچنین به مسئله اتحاد کومله ها نیز اشاره کرد و گفت امیدوار است کومله ها باز یکی شوند و دیگر انشعابی در کومله روی ندهد و خود را رهبر مطلق تمامی کومله ها نیز معرفی کرد و در اظهاراتی عجیب، کومله را نماینده واقعی مردم کردستان ایران معرفی کرد!
لازم به ذکر است که در این به اصطلاح مراسم،نمایندگانی از هر چهار پارچه (منطقه) کردستان (کردستان ایران، عراق، سوریه و ترکیه) وتعدادی از شخصیتهای سیاسی ایرانی، سوریه ای، ترکیه ای، عراقی و شخصیتهای به اصطلاح مردمی! مدنی و آکادمیکی!، روزنامه نگاران، فعالین به اصطلاح حقوق بشری و مدنی و همچنین پارلمانتاران و چندیدن کنسولگری کشورها شرکت داشتند.







همچنین خوش و بش های گرم دولتی های اقلیم کردستان با مهتدی نیز در نوع خود جالب توجه بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها