کد خبر: ۲۰۸۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد "کامل" شاگردانش شادمان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در ورزشگاه خانگی شالکه به مصاف این تیم رفت که کمتر کسی انتظارش را داشت که این تیم با 6 گل به برتری برسد.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی پس از برد شش بر یک، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. یک بازی کامل بود. همه به همدیگر کمک کردیم تا بتوانیم بازی کاملی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ما موفق شدیم در این بازی دو گل زودهنگام به ثمر برسانیم و به همین دلیل بعد از این دو گل بازی برای ما بسیار باز شد. به خوبی توانستیم از سرعت مهاجمان‌ خود در ضد حمله استفاده کنیم.

آنچلوتی با تمجید از مهاجمان تیمش گفت: هر سه بازیکن فوروارد ما در این بازی گل زدند و کمک زیادی به ما کردند. مهاجمان ما در حمله بسیار خطرناک هستند البته تمام بازیکنانی که در ترکیب حضور داشتند خوب بودند.

سرمربی رئال مادرید درباره دیدار حساس تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا گفت: روی نیمکت بازیکنان تازه نفسی داریم و امکان دارد برای دیدار با اتلتیکو مادرید از چند بازیکن جدید استفاده کنم و تغییراتی در ترکیب داشته باشم. البته این را هم می‌دانم که عوض کردن ترکیبی که اینقدر خوب و هماهنگ بازی کرده، کار آسانی نیست. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی که امشب داشتیم را مقابل اتلتیکو مادرید تکرار کنیم.

آنچلوتی درباره عملکرد مهاجم فرانسوی تیمش نیز گفت: بنزما بسیار خوب بازی کرد. این را فقط به دلیل گل‌هایی که به ثمر رساند نمی‌گویم بلکه او کمک زیادی به تیم کرد تا بتواند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و علاوه بر این پایه گذار چند گل نیز بود. تمام بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و حتی می‌توانم بگویم برای بازیکنانی مانند گرت بیل این بهترین بازی فصل بود. بیل رفته رفته اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آورد و می‌تواند به خوبی در عمق نفوذ کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه عنوان کرد: دقیقه‌ای که شالکه موقعیت خطرناکی داشت و کاسیاس توانست توپ را مهار کند لحظه‌ی بسیار مهمی در بازی بود چرا که ما بلافاصله بعد از مهار کاسیاس توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. عملکرد ایکر در این صحنه تاثیرگذار بود.

آنچلوتی همچنین با تمجید از مهاجم پرتغالی تیمش نیز عنوان کرد: کریستیانو هیچ وقت من را سورپرایز نمی‌کند. او کاملا برای این بازی آماده بود و با توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر گذاشته بود انگیزه بسیار بالایی هم داشت و بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت.

سرمربی رئال مادرید درباره دیدار برگشت دو تیم که البته از هم‌اکنون به نظر می‌رسد تشریفاتی باشد گفت: هنوز یک نیمه از بازی باقی مانده است. البته اختلاف بسیار خوبی به وجود آوردیم و وضعیت مناسبی داریم. اما بالاخره بازی برگشت را هم باید بازی کنیم. ما باید به شالکه، هواداران و به این رقابت‌ها احترام بگذاریم. در بازی برگشت هم با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها