کد خبر: ۲۰۸۰۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هم اکنون افرادی که دارای سابقه محکومیت در دادگاه به ویژه دادگاه‌های خاص هستند، به عنوان مدیرکل ارشاد استان انتخاب شدند که قطعا این اقدام وهن مقام و جایگاه و وهن این وزارتخانه است.
به گزارش پایگاه 598 ، فارس به نقل از سایت خبری نماینده مردم کرمان در مجلس، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی سه‌شنبه ششم اسفند ماه جاری مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزیر ارشاد انتظار داریم تا نظارت بر رسانه‌ها و مطبوعات را جدی‌تر و بیشتر در دستور کار خود قرار دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: اخیرا مطالبی خلاف شئون و باورهای اعتقادی مسلمانان از جمله زیر سئوال بردن موضوع قصاص، زیر سئوال بردن چادر، دفاع از بهائیت و جسارت به حضرت زهرا (س) به چاپ رسیده است، از این رو انتظار ما از وزیر این است تا برای جلوگیری از چاپ شدن مطالب سخیف نظارت جدی و برخورد لازم را انجام دهد.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در انتصابات استانی خود توجه لازم را داشته باشد، افزود: هم‌اکنون افرادی که دارای سابقه محکومیت در دادگاه به ویژه دادگاه‌های خاص هستند، به عنوان مدیرکل ارشاد استان انتخاب شدند که قطعا این اقدام وهن مقام و جایگاه و وهن این وزارتخانه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها