کد خبر: ۲۰۷۹۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
روابط‌ عمومی وزارت ورزش فردوسی‌پور را متهم کرد
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی است که بخشی از صحبت‌های محمود گودرزی در برنامه 90 سانسور شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، پس از پخش پیش‌بینی وزیر ورزش از نتایج تیم ملی در جام جهانی واکنش‌های زیادی به این پیش بینی خوش‌باورانه صورت گرفت اما مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی ورزش در گفت‌وگویی که با سایت این وزارتخانه انجام داده برنامه عادل فردوسی‌پور را متهم به سانسور کرده و به رسانه‌ها توصیه کرده که انصاف را رعایت کنند: احساس می‌کنم واکنش‌هایی که درباره صحبت‌های دکتر گودرزی مطرح شده صحیح نیست. مصاحبه‌ای که از وزیر پخش شد گزینشی بود.

در این مصاحبه که باشگاه خبرنگاران آن را تهیه کرد، دکتر گودرزی بحث علمی را مطرح کرد که به هیچ عنوان در برنامه نود پخش نشد. دکتر گودرزی درباره پیش‌بینی نتایج تیم ملی  به اشتباه بودن پیش‌بینی در ورزش‌هایی که از نظر مدیریتی «سیستم‌باز»  دارند، اشاره کرد و معتقد بود فوتبال هم در همین دسته قرار می‌گیرد ولی وقتی اصرار شد به عنوان یک علاقه‌مند چه نظری دارید دیدگاه خود را مبنی بر برد مقابل بوسنی و نتیجه خوب مقابل نیجریه و بازی قابل قبول برابر آرژانتین بیان کرد که از این بخش تنها با انتخاب برنامه‌سازان نود فقط پیش‌بینی پخش شد که در واقع اصل مطلب را ناقص کرد و برداشت‌ها چیز دیگری شد. فکر می‌کنم حذف این قسمت علمی صحبت‌های دکتر گودرزی نکات بخش پیش‌بینی  را هم دچار مشکل می‌کند. دوست داشتیم برنامه نود کل مصاحبه را پخش کند.

آنچه اتفاق افتاد انتقال ناقص پیام بود. دکتر گودرزی فردی رسانه‌ای است و از نقد‌های سالم بسیار استقبال می‌کند ولی این نکته را هم نباید فراموش کنیم که رسانه‌ها هم باید انصاف را رعایت کنند و تمام حرف‌های زده شده از سوی وزیر را پخش کنند تا این مباحث نادرست به وجود نیاید. به اعتقاد من باید به وزیری که ورزشی است و همه کارشناسان و ورزشدوستان منتظر حضور چنین فردی در راس امور ورزشی کشور بودند، کمک کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها