کد خبر: ۲۰۷۸۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
رئیس بنیاد پژوهشی تاریخ انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین دولت وجود دارد گفت: افرادی که به دنبال تضعیف نقش رسانه ملی هستند باید با اصلاح شیوه رفتار خود به نهادهای موجود در کشور احترام بگذارند.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی هجمه‌های نزدیکان دولت به رسانه ملی گفت: خوی فرهنگ شاهنشاهی در برخی منسوبین رئیس جمهور هنوز وجود دارد که نمی‌خواهند به انتقادات و نظارت صدا و سیما توجهی کنند.

وی با اشاره به سابقه موضع گیری و جبهه گرفتن علیه منتقدان در رژیم شاه، ادامه داد: رژیم شاه نیز با ایجاد فضای خفقان سعی می‌کرد هیچ صدای مخالفی بلند نشود و تنها می‌خواست تعریف‌های دیگران را بشنود. در این رژیم کسی که حرف می‌زد محکوم بود و باید همه چیز به صورت نمایشی در اختیار دربار قرار می‌گرفت.

روحانی با بیان اینکه انتقاد سازنده دلیل حیات دولت است، اضافه کرد: اگر انتقاد سازنده و سالم نباشد دیکتاتوری ایجاد می‌شود اما یکی از پیام‌های انقلاب، آزادی بیان است و کسی حق ندارد وظیفه ذاتی صدا و سیما را زیر سوال ببرد.

وی تصریح کرد : احتمالاً کسانی که امروز مسوولیت دارند می‌خواهند تنها با تعریف و تمجید دیگران کار کنند که باید بدانند هیچ حقی برای از بین بردن وظیفه صدا و سیما ندارند. همچنین افرادی که به دنبال تضعیف نقش رسانه ملی هستند باید با اصلاح شیوه رفتار خود به نهادهای موجود در کشور احترام بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها