کد خبر: ۲۰۷۷۳
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برخی از قبرهای بهشت زهرا 15 تا 17 میلیون قیمت دارد که از آپارتمانهای شمال شهر تهران نیز گرانتر است.

به گزارش مهر، پروین احمد نژاد در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: هزینه‌های جانبی خدمات کفن و دفن باید مشخص شود. در بهشت زهرا که بالا و پایین شهر نداریم و اگر گفته می‌شود بیشتر قبرها رایگان است این تعداد نامه که تقاضای کاهش هزینه‌های دفن را دارند چرا به اعضای شورا شهر داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعلام شده بود قبرهای 30 سال به بالا برای بستگان درجه یک رایگان است، گفت:‌ چندی پیش نامه‌ای دریافت کردم که خانواده یکی از متوفیان اعلام کرده بود 30 سال از مرگ مادرم گذشته اما برای دریافت طبقه دوم قبر مادرم باید 6 میلیون تومان بپردازم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد خانواده‌های درجه یک تنها اولویت دریافت این قبور را دارند. متراژ قبرها در بهشت زهرا دو متر است اما هزینه‌هایی که دریافت می‌شود از آپارتمان‌های گرانقیمت شمال شهر نیز گرانتر است.

کلخورانی در پاسخ به احمدی‌نژاد گفت: تمامی قیمت‌ها براساس تبصره و قانون است و حتی رئیس سازمان بهشت زهرا و معاون خدمات شهری شهردار تهران نیز در این خصوص حق ورود و تصمیم گیری ندارند.

وی ادامه داد: هزینه قبر دوم برای کسانی که در قطعات جدید قبری خریداری کرده‌اند نیز 300 هزار تومان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
خوب شهرداری نمیخواهد بالا شهریها هنگام عزاداریشان دچار کوچکترین مزاحمتی از طرف کوخ نشیبنان بشوند. هر کسی به قشر خودش خدمت میکند!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها