کد خبر: ۲۰۷۷۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
رئیس قوه قضاییه گفت:‌ سه قوه برای تدبیر سیاست‌های مختلف در کشور دست به کار شوند و با همفکری و همراهی پیش بروند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه بیان داشت:‌ مسئولان در هر بخشی از ارکان نظام و در هر قوه‌ای مشغول به خدمت باشند باید بدانند در یک نظام معنوی و اخلاقی مسئولیت گرفته‌اند.

آملی لاریجانی ادامه داد: مدیرانی که مسئولیت می‌پذیرند تلاش خود را در راستای ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه اهداف نظام اسلامی بر مبنای اهداف امام راحل و قانون اساسی منطبق است، تأکید کرد: بند بند قانون اساسی منطبق با اسلام است و انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است.

رئیس قوه قضاییه افزود:‌ انقلاب اسلامی برمبنای مردم‌سالاری دینی بنا شده و همه مسئولان مؤظف به خدمت‌رسانی روزافزون به مردم هستند.

این مسئول با تأکید بر برپایی عدالت و منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت: باید با بنا نهادن یک نظام و سازوکار مدیریتی قوی در اقتصاد و بخش فرهنگی با محوریت نگاه به درون سیاست‌‌های مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی تدبیر شود.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در کشور تأکید کرد:‌ کرمانشاه با معضل بیکاری روبه‌رو است در حالی که پتانسیل‌های خوبی برای پیشرفت در خود دارد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد:‌ سه قوه باید برای تدبیر سیاست‌های مختلف در کشور دست به کار شود و در این راستا با هم‌فکری و همدلی عمل کنند.

وی به شعار امیدوارکننده تدبیر و امید دولت جدید اشاره کرد و گفت: دولت جدید با این شعار به میدان آمده و باید تلاش کند این شعار عملی شود.

آملی لاریجانی با تأکید براینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده است، گفت:‌ نخستین بندهای اقتصاد مقاومتی به اقشار ضعیف توجه دارد.

رئیس قوه قضاییه ابراز داشت:‌ دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه با همدلی و یکپارچگی توسعه اقتصادی این استان را رقم بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها