کد خبر: ۲۰۷۶۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم الاتحاد عربستان گفت: 2 بازي اخير تراکتورسازي را بررسي کرده‌ايم و مي‌دانيم که در خط دفاعي با مشکل مواجه است.
خوان وِرزري در کنفرانس پيش از بازي با تراکتورسازي اظهار داشت: فردا بازي سختي مقابل تراکتورسازي خواهيم داشت و در اين ديدار بهترين آرزوها را براي تيم‌مان داريم و بيشترين تلاش ممکن را خواهيم کرد تا امتيازات اين بازي را کسب کنيم.

به گزارش تسنيم، وي با اشاره به ترکيب بازيکنان تراکتورسازي افزود: پيمپائو، علي کريمي، مهدي کياني، سعيد دقيقي و کريم انصاري فر بازيکنان خوب تراکتورسازي هستند و در اين ديدار مي‌توانند نمايش خوبي داشته‌ باشند.

ورزري ادامه داد: ما آخرين ديداري که تراکتورسازي مقابل راه آهن داشت و 3 بر صفر شکست خورد را تحليل و ديدار قبل از آن که با نتيجه يک بر صفر پيروز شد را نيز بررسي کرده‌ايم و مي‌دانيم که تراکتور در خط دفاعي با مشکل مواجه است.

سرمربي تيم الاتحاد عربستان تصريح کرد: به نظر من بهترين بازي در فوتبال را بايد با استاديوم پُر ديد.

وي در خصوص بازيکنان تيمش گفت: بازيکنان ما اکثرا عربي هستند و قدرت و ويژگي‌هاي فوتبال عربستان را دارند و در کنار آنها بازيکناني از برزيل، اروگوئه و آمريکا را نيز در ترکيب خود داريم.

ورزري در خصوص شناختش از فوتبال ايران گفت: ما در مورد تيمي که فردا بايد با آن بازي کنيم مطالعه کرده‌ايم و مي‌دانيم که تيم قدرتمندي است. مي‌توان تراکتورسازي را نمونه‌‌اي از فوتبال ايران دانست و به کل آن نسبت داد.

وي در خصوص اولتيماتوم مديرعامل باشگاه الاتحاد قبل از بازي با تراکتورسازي خاطرنشان کرد: براي من اين مسائل اهميت ندارد و سعي مي‌کنم انرژي‌ام را روي تيم بگذارم و براي بازي فردا آماده‌اش کنم.

سرمربي تيم الاتحاد عربستان در خصوص نتايج ضعيف تيمش در ليگ عربستان اظهار داشت: ما در ميانه جدول رده‌بندي هستيم و سعي مي‌کنيم وضعيت روز به روز بهتر شود. اين را هم مي‌دانيم که در سوي مقابل، تراکتورسازي هم اواسط جدول است و وضعيتي مشابه وضعيت ما دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها