کد خبر: ۲۰۷۶۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: رائول باتجربه و بازيکن بزرگي است اما ما هم براي مهار او برنامه داريم.
شجاع خليل‌زاده درباره بازي تيم فوتبال سپاهان مقابل السد قطر اظهار داشت‌: هميشه بازي‌هاي اول يک تورنمت حساسيت خاص خودش را دارد ما هم براي صدرنشيني بايد در اولين قدم گام محکمي را برداريم مخصوصا مقابل السد که به نظر من حريف مستقيم ما براي صدرنشيني است.

به گزارش فارس، وي افزود: تيم السد بازيکنان بزرگي مثل رائول را در اختيار دارد بدون شک رويارويي با اين بازيکن بزرگ بسيار سخت است اما ما هم بلديم که چطور مقابل اين بازيکن بايستيم و مطمئن باشيد با تمام وجودمان از دروازه سپاهان مقابل اين بازيکن با کيفيت دفاع خواهيم کرد.

خليل‌زاده خاطرنشان کرد: به نظر ما گروه‌مان با توجه به حضور تيم‌هاي مثل الهلال، الاهلي و السد گروه سختي است چون اين تيم‌ها بازيکنان با تجربه و بسيار خوبي دارند اما ما هم سپاهان و توفان زرد آسيا هستيم و قطعا حريفان هم با توجه به عملکرد خوب سپاهان در چند سال گذشته در ليگ قهرمانان آسيا به خوبي ما را مي‌شناسند و مي‌دانند از کوچک‌ترين اشتباه آنها بهترين استفاده را مي‌کنيم، حالا بازي در اصفهان باشد يا قطر فرقي ندارد. در نهايت اميدوارم که فردا يک روز خوب را پشت سر بگذاريم و با کسب امتياز کامل با خيال راحت به بازي بعدي فکر کنيم. اين سه امتياز مي‌تواند ما را براي صعود از گروهمان بسيار اميدوار کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها