کد خبر: ۲۰۷۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سنگربان اسپانيايي تيم فوتبال رئال مادريد در مقايسه با ديگر همتايان لاليگايي خود بهترين آمار را در سال جاري ميلادي به ثبت رسانده است.

ديه‌گو لوپس با آماري که در سال 2014 در سنگر رئال مادريد به ثبت رسانده، خود را به يکي از مدعيان جدي کسب جايزه زامورا (جايزه دروازه‌بان فصل لاليگا) تبديل کرده است. سنگربان پيشين تيم سويا که در بازار نقل‌وانتقالات زمستاني فصل گذشته به رئال مادريد پيوست، در سال 2014 در هر 8 بازي که کهکشاني‌ها در لاليگا انجام داده‌اند به ميدان رفته است و در آنها تنها 3 بار توپ از خط دروازه‌اش عبور کرده است.

آمار گل‌هاي خورده لوپس در کل فصل جاري هم تحسين برانگيز بوده است و او از ابتداي فصل جاري تا کنون در هر بازي به طور ميانگين کمتر از يک گل (0.9 گل) دريافت کرده است که اين آمار رفته رفته بهتر هم مي‌شود. پيشتازي لوپس در جدول برترين دروازه‌بانان لاليگا در سال 2014 در شرايطي است که نزديک‌ترين تعقيب کننده‌اش، ‌تيبا کورتوا، دروازه‌بان بلژيکي اتلتيکومادريد با يک بازي کمتر نسبت به او، در سال 2014، 6 گل دريافت کرده است.

اوج‌گيري لوپس براي کسب جايزه زامورا در پايان فصل جاري در شرايطي است که هم‌تيمي پرتغالي او، کريستيانو رونالدو هم با تنها يک گل زده کمتر نسبت به ديه‌گو کاستا، مهاجم اتلتيکومادريد، شانس زيادي براي کسب جايزه پي‌چي‌چي(آقاي گل لاليگا) دارد.

در حالي که لوپس مسئوليت محافظت از دروازه‌ کهکشاني‌ها در لاليگا را برعهده دارد، ايکرکاسياس، کاپيتان رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي اسپانيا در ترکيب اصلي سفيدپوشان سانتياگوبرنابئو قرار مي‌گيرد.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها