کد خبر: ۲۰۷۵۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: چون داماش در حال سقوط است عابديني آن حرف‌ها را زده است.

به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي، حسن آذرنيا در خصوص ديدار اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و صحبت هاي امير عابديني حرف هايي زد که در زير مي خوانيد.

مازن رمضان لبناني که نماينده AFC در بازي روز چهارشنبه است، امروز براي بازديد از زمين تمرين و امکانات آن در کمپ اختصاصي باشگاه حضور يافت. وظيفه اين ناظر حضور دو روز قبل از مسابقه در شهر ميزبان و بررسي مکان هاي مورد نظر نظير استاديوم، مکان هاي اسکان و زمين هاي تمرين است.

وي امروز ساعت پنج صبح به تبريز رسيده است و طبق هماهنگي هاي قبلي که داشتيم براي بازديد به کمپ تراکتور آمد. زمين تمرين و امکانات کمپ را مشاهده کرد. خوشبختانه راضي بود و طي صحبتي که داشتيم در خصوص زمان کنفرانس پيش از بازي مربيان و کاپيتان ها نيز صحبت شد.

تيم الاتحاد عربستان روز سه شنبه در تبريز حضور خواهد داشت، طبق هماهنگي هايي که داشتيم اين تيم در هتل پارس تبريز مستقر مي شود و يک جلسه تمرين نيز در ورزشگاه يادگار امام انجام خواهند داد. در خصوص بسته يا باز بودن تمرين اطلاعي نداريم و در صورت انجام تمرين در پشت در هاي بسته، هواداران و اصحاب رسانه تنها پانزده دقيقه اول را مي توانند در تمرين حضور داشته باشند.

طبق مقررات AFC تيم ميهمان، تيم هاي داوري و ناظر بازي بايد در هتل پنج ستاره اسکان داده شود، که براي تيم الاتحاد هتل پارس را معرفي کرده ايم، تيم داوري و ناظر ها به همراه مسئولين برگزار کننده مسابقه در هتل شهريار اقامت خواهند داشت. تيم تراکتورسازي نيز همانند سال گذشته در هتل بين المللي تبريز اردو خواهد زد.

هدف گذاري که باشگاه در نظر داشت، کسب يکي از دو جام بود که خوشبختانه به لطف خدا و به همراه حمايت همه جانبه هواداران و زحمات بازيکنان و کادر فني جام حذفي را به دست آورديم. به نظر من در بازي هاي ليگ خستگي و اشباع شدگي باعث شد تا نتوانيم نتايج بهتري کسب کنيم. بازيکنان از انگيزه بالايي برخوردار هستند، اميدواريم توانسته باشيم در اين چند روز براي رويارويي با الاتحاد آماده شويم.

استقبال هواداران از بازي ها در کل کشور کم تر شده است. ولي اميدواريم روز چهارشنبه شاهد حضور پرشور هواداران تراکتورسازي باشيم. اين موضوع را بايد فراموش نکنيم که سهميه ايران که امسال چهار سهميه مستقيم است، فقط به خاطر حضور پرشور هواداران در بازي هاي تراکتورسازي بود. حضور آنها در بازي الجزيره که اخلاق و ادب مردم آذربايجان را به نمايش گذاشتند باعث شد هواداران ما در آسيا زبانزد شوند. در جلسه اي که در مالزي برگزار شده بود، مسئولين در خصوص تراکتور و هواداران آن صحبت مي کردند. سال قبل هواداران ما امتياز گرفتند که سهميه ايران افزايش يافت. خواهش مي کنم که مثل بازي هاي سال قبل استاديوم را پر کنند و به نظر من باشگاه و تيم تراکتورسازي با هوادار زنده است.

تيم الاتحاد يک تيم حرفه اي و پر مهره اي است. اين تيم را رئال مادريد منطقه عرب مي شناسند. براي تيم خود هزينه هاي زيادي کرده اند ولي اينجا بحث استان و ايران مطرح است که اين موضوع هم از لحاظ انگيزه و هم از لحاظ فني روي بازيکنان ما تأثير خيلي زيادي خواهد گذاشت و اين را بايد بگويم که هيچ چيزي در مقابل انگيزه و غيرت بازيکنان تراکتورسازي نمي تواند بايستد، اين موضوع را هم سال قبل در مقابل تيم الجزيره شاهد بوديم که تراکتورسازي توانست با سه گل الجزيره را به شهر خود بدرقه کند و اميدواريم در بازي روز چهارشنبه نماينده شايسته اي براي ايران و آذربايجان باشيم.

به نظر من آقاي عابديني نبايد اين صحبت ها را انجام مي داد و حالا که انجام داده است برداشت من اين است که داماش در مرحله سقوط است و از آنجايي که راه آهن با پيروزي در مقابل تراکتور کمي از خطر سقوط فاصله گرفته اين صحبت ها را انجام داده است. قدمت اين شهر، قدمت تيم تراکتورسازي و عزت و عزمت ملت آذربايجان همگي مشخص است. با وجود احترام خاصي که براي ايشان قائل هستم، به هيچ وجه صحبت هاي مدير عامل باشگاه داماش را قبول نمي کنم. آذربايجان، تراکتورسازي و تبريز هميشه بزرگ بود و اين موضوع در تاريخ نيز مشخص است و قرار نيست در فوتبال در اين خصوص قضاوت کرد. مگر نمي گوييم تبريز شهر اولين ها است، اگر تبريز شهر اولين ها است پس اصالت، تمدن و فرهنگ در اينجا از همه جا بيشتر است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها