کد خبر: ۲۰۷۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
برخي دانشجویان ایرانی در کشور مالزی از لیدری یک دانشجوی بورسیه جهاد دانشگاهی برای ائتلاف فتنه گران با باندهای فساد اخلاقی خبر دادند.

به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته از تلاش فتنه گران در کشور مالزی برای جذب دانشجویان ایرانی و سازماندهی گروهکی ضد انقلاب در این کشور برای اقدامات به اصطلاح حقوق بشری علیه کشورمان پرده برداشتیم.
در این حال بعد از افشای گوشه ای از تحرکات ضد انقلاب در مالزی، دانشجویان انقلابی ایرانی در این کشور ضمن تماس با باشگاه خبرنگاران به افشای برخی فعالیتهای فتنه گران در مالزی پرداختند.
بر اساس این گزارش بهمن ماه سال گذشته تعدادی از فتنه گران با پوشیدن لباس های سبز رنگ و با سازماندهی قبلی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از طرف سفارت ایران برگزار شده بود، حضور یافتند و با شعارهای خود علیه مقامات عالی رتبه کشور غیر از سخنرانی سفیر ایران و چند برنامه دیگر حتی هنگام قرائت قرآن کریم و ذکر صلوات به هتک حرمت پرداختند.
این افراد زمان اجرای کنسرت به صورت نیمه برهنه به رقص و پایکوبی پرداختند و همزمان به تبلیغات تجمع فتنه گران در روز 25 بهمن اقدام کردند.
در همین حال فتنه گران در اقدامی هماهنگ برای بهره برداری تبلیغاتی و مانور جمعیتی در این مراسم از تعدادی خانم های خارجی با لباس های نیمه برهنه سبز رنگ استفاده کرده اند که پلاکاردهای فتنه گران را در دست داشتند.
بر اساس این گزارش جریان فعالیتهای فتنه گران مالزی در سال 89 بعد از اینکه با شکست جدی روبرو و منزوی شد اخیرا در تلاش است با ائتلاف با جریانات فاسد اخلاقی حیات خود را به دست آورد و دست مایه ای برای جذب دانشجویان جوان ایرانی داشته باشد، "ف.چ" اسپانسر اصلی اجرای کنسرت های خوانندگان ضد انقلاب در مالزی و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر در این کشور از جمله افرادی است که در این زمینه با همکاری یکی از دانشجویان بورسیه جهاد دانشگاهی با خانواده اش از گروهک نفاق سبز حمایت و ارتباط این جریان را با طیف لس آنجلس برقرار کرده است.
آقای "ک" دانشجوی بورسیه جهاد دانشگاهی از جمله لیدرهای اصلی جریان فتنه در کشور مالزی است که همراه خانواده اش در این کشور به سر می برد و زمینه سوء استفاده از دانشجویان ایرانی به بهانه فتنه گری برای بهره برداری در زمینه مفاسد اخلاقی و فعالیتهایی مرتبط با مواد مخدر را فراهم کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها