کد خبر: ۲۰۷۳۸۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
درخواست نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور
رئیس‌جمهور همانگونه که دستوراتی را برای بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری صادر کرد در باره حادثه معدن کرمان نیز دستوری را جهت روشن شدن قصور احتمالی افراد و روشن شدن زوایای پنهان حادثه و جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث صادر کند.
به گزارش پایگاه 598 ، حسین طلا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب به فارس گفت:  درباره حادثه معدن کرمان که متاسفانه منجر به جان باختن 3 تن از هموطنان ما و جراحت چند کارگر دیگر شد از وزیر صنایع به دلیل بررسی نشدن درست صلاحیت بهره‌برداران معادن و همچنین نبود تمهیدات لازم برای حفظ جان کارگران و از وزیر کار و رفاه اجتماعی به دلیل ناکارآمدی بازرسان مربوط در پیشگیری و پیش‌بینی از این موضوع سؤالاتی پرسیده شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری و اهتمام این دو وزارتخانه و دیگر دستگاه‌های مربوطه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: خون تمام کارگران در سراسر ایران دارای اهمیت است و اینطور نیست که خون کارگر تهرانی رنگین‌تر از خون کارگر شهرستانی باشد.

طلا از رئیس‌جمهور خواستار شد همانگونه که دستوراتی را برای بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری صادر کرد در این باره نیز دستوری را جهت روشن شدن قصور احتمالی افراد و روشن شدن زوایای پنهان حادثه و جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث صادر کند که با برطرف شدن کمبودها امنیت قریب به 85 هزار کارگر معادن بیش از پیش تامین شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها