کد خبر: ۲۰۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس در نطق امروزخود چندین بار برای رئیس​جمهور ابراز تاسف کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبر، علی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بویراحمد اگرچه از شجاعت محمود احمدی​نژاد در اجرای قوانینی چون سهمیه بندی بنزین و هدفمندکردن یارانه​ها تشکر می​کرد اما از سکوت وی در قبال موج بیداری اسلامی در منطقه به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: درحالیکه اردوغان، این دوره گرد ترکیه​ای از سوی آمریکا ماموریت یافته که انقلاب​های منطقه را لائیک بخواند، رئیس جمهور ما که بعد از سیدحسن نصرالله بیشترین محبوبیت را در منطقه دارد، سکوت کرد و توجهش را به چند نفر معطوف کرده است که مبادا به آنها از گل نازک تر بگویند! او خم به ابرو می آورد و حتی شنیده​ام که در گوشه​ای گریه می​کند و خودخوری می کند!

بزرگواری با بیان اینکه متاسفیم که ما از این بیداری اسلامی استقبال شایسته نکردیم و با فرصت سوزی ایشان، دولت جمهوری اسلامی موضع به جایی اتخاذ نکرد، ادامه داد: هنوز نفهمیده​اید که ولایت مطلقه فقیه مافوق قانون است و شما از قانون حرف می زنید!

این نماینده اصولگرا در بخشی از نطقش از بی توجهی دولت و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام به قانون جامع ایثارگران، گفت: متاسفانه بنیاد شهید هم عرضه دفاع از حقوق ایثارگران را ندارد و در پیچ و خم گیرهای اداری آنها را می آزارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
مگه شماها گذاشتید که احمدی نژاد کار بکنه؟ حالا نگران سفر نکردن احمدی نژاد شده اید؟ شما که از خداتونه احمدی نژاد یک کاری بکنه و زمین و زمان را به هم بریزید و علیه احمدی نژاد حرف بزنید؟ تو اگه خیلی دلت واسه انقلاب های منطقه می سوزه، خودت بلند شو برو و به این کشورها سفر بکن و ببین اصلا کسی بهت محل می گذاره؟ خودت با وجود این که میدونه که احمدی نژاد چه محبوبیتی در منطقه داره، ولی خودتون اولا کسانی هستید که علیه احمدی نژاد جبهه می گیرید؟ انتظار داشتید احمدی نژاد واسه انقلاب های منطقه چه کار کنه؟ خودت میگی که اردوغان از طرف آمریکا سفر کرده، حالا دلت میخواد احمدی نژاد از طرف تو سفر کنه؟ احمدی نژاد را می کوبید، تخریب می کنید، توهین می کنید، تهمت میزنید، خودتون مشکل درست می کنید و خودتون هم میگید که چرا مشکل هست؟

یاد یه قسمت از فیلم اخراجی ها افتادم که توی فیلم بهنوش بختیاری میگفت که: شماها عجب آدمهایی هستید، واسه جوونها خودتون پارتی میگیرید، بعد خودتون زنگ میزنید که پلیس ها بیایند و آنها را بازداشت کنند، بعد بیانیه میدید و از اقدام پلیس ها انتقاد می کنید؟

اصلا با خودتون فکر کردید که چرا محبوب ترین شخص منطقه سید حسن نصرالله هست و امام خامنه ای نیست؟ به خاطر دوستان خودتون توی دوران اصلاحات و سازندگی هست که در راستای خواست آمریکا، امام خامنه ای را سانسور شدید خبری کردند؟ گذشته تاریخی را فراموش نکیند. احمدی نژاد باعث شد مردم، امام خامنه ای را بهتر بشناسند....

درود بر امام خامنه ای
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
امام خامنه ای محبوبترین شخص در منطقه هستن مواظب تفکراتت باش
پاسخ
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
خود این نماینده گفته که اولین شخص محبوب توی منطقه سید حسن نصرالله هست، بعد احمدی نژاد. بهتره واقعیت ها را ببینی. من هم مثل تو دوست داشتم که امام خامنه ای محبوب ترین شخصیت منطقه باشه، اما امام خامنه ای به برکت دوستان فتنه گر شما سالهاست که تحریم رسانه ای شدید شده. این حرف را از خودم نمی زنم. این عین جمله آقای پناهیان هست که در تلویزیون گفت. بهتره واقعیت ها را ببینی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها