کد خبر: ۲۰۷۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
ستاره های سابق پرسپولیس که در تراکتورسازی بازی می کنند، انگیزه لازم برای بازی با استقلال را ندارند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حال حاضر یکی از بزرگترین امیدواری‌های پرسپولیس برای قهرمانی، مربوط به برنامه سخت رقبا می‌شود. در این میان به خصوص استقلال مسابقات دشواری در پیش رو دارد که از آن جمله در هفته آخر باید به مصاف تراکتورسازی در تهران برود.

 

با این وجود اما بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی و موضع‌گیری خصمانه برخی از بازیکنان این تیم در مورد پرسپولیس، این روزها این شایعه به طور جدی به گوش می‌رسد که بازیکنان سابق قرمزهای تهرانی که اکنون در تبریز به سر می‌برند، انگیزه چندانی برای مقاومت جلوی رقبای پرسپولیس در مسیر قهرمانی ندارند.

 

به ویژه مصاحبه روز شنبه علی کریمی که وی در آن تراکتور را فاقد انگیزه کافی برای ادامه لیگ قلمداد کرده بود، این شائبه را به وجود می‌آورد که شاید در روز آخر و اگر تا آن زمان پرسپولیس در کورس باقی مانده باشد، چهره‌هایی مثل کریمی، انصاری‌فرد و جواد کاظمیان با تمام قوا به مصاف استقلال نروند و در ورزشگاه آزادی، بی‌خیال و معمولی ظاهر شوند.

 

البته هواداران پرسپولیس روز گذشته بیکار ننشسته اند و برای انگیزه دادن به بازیکنان سابق پرسپولیس، در یک اظهارنظر خیالی از علی کریمی که در صفحات اجتماعی منتشر کرده اند، از قول جادوگر نوشته اند: «با گلزنی در بازی آخر سعی می کنم در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم.»

 

به هر حال قهرمان نشدن تیم دایی برای کسانی که خاطره خوشی از وی ندارند و این روزها شدیدا او را مورد انتقاد قرار می‌دهند، شاید اتفاق مطلوبی باشد.

 

البته همه این‌ها گمانه‌زنی‌های غیررسمی و برداشت‌های شخصی اهالی فوتبال است. امیدواریم هیچکدام از تیم‌ها و از جمله تراکتور قواعد بازی جوانمردانه را به هم نزنند و حتی در صورت بی‌تاثیر بودن نتایج روی سرنوشت خودشان، بازی‌ها را با قدرت به پایان ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها