کد خبر: ۲۰۷۲۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خیلی مهم است وقتی در سه، چهار بازی بد باشی سرمربی تیم بگوید من شرایطت را درک می‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، پيام صادقيان برابر صباي قم و در ديداري كه پرسپوليس طي آن توانست به كورس قهرماني بازگردد، بهترين بازيكن تيم‌شان بود.

 

صادقيان هم از نظر فني خوب عمل كرد و هم به لحاظ اخلاقي. پيام در اين ديدار آنقدر آرام و خونسرد بازي كرد كه اصلا نشاني از آن بازيكن عصبي و خشن هميشگي نداشت.

 

خودش مي‌گويد كه ديگر نمي‌خواهد سراغ حاشيه برود و مي‌خواهد فقط به فوتبال فكر كند.

 

* برابر صبا بهترين بازيكن پرسپوليس بودي...

- در این چند وقت خیلی فشار روی من بود. دوست داشتم بتوانم در این بازی پاس گل بدهم یا گل بزنم که خدا را شکر هر دوی آنها را انجام دادم. فکر می‌کنم هواداران که به ورزشگاه آمده بودند و همه افراد که بازی را دیدند لذت بردند. الحق و الانصاف صبا هم خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت، همان طور که ما هم از چند موقعیت خیلی خوب‌مان استفاده نکردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 

* البته در آن صحنه كه به عباس‌زاده پاس دادي مي‌گويند قصد شوت زدن داشتي؟

- اصلا اينطور نيست. دنبال شوت زدن نبودم. مي‌خواستم پاس بدهم.

 

* از شادي گلت پيدا بود كه در اين مدت چقدر تحت فشار بودي.

- شکر خدا توانستم بعد از چند هفته‌ای که تحت فشار بودم و روانم به هم ریخته بود یک بازی خوب برای پرسپولیس انجام دهم. بعد از گلی که زدم احساس می‌کردم یک بار سنگین از روی دوشم برداشته شده و واقعا خوشحالم. باید تشکر ویژه‌ای از شخص علی دایی بکنم که دوباره به من اطمینان کرد و واقعا در این مدت پشت من بود. همیشه من را تشویق می‌کرد و با صحبت‌های خوب به من روحیه می‌داد. خیلی مهم است وقتی در سه، چهار بازی بد باشی سرمربی تیم بگوید من شرایطت را درک می‌کنم. امیدوارم که توانسته باشم جواب اعتماد دایی را بدهم.

 

* در این مدت برخی از پیشکسوتان پرسپولیس هم از تو حمایت ‌کردند.

- واقعا همه به من لطف داشتند. خیلی از افراد بودند که شرایط من را درک کردند. به هر حال خودشان فوتبال بازی کرده‌اند و شرایط را می‌دانند. من فقط 21 سال دارم و این اتفاقات واقعا برایم سنگین بود. دوست داشتم که از آن جو سنگین خارج شوم، اما به تنهایی نمی‌توانستم. دست خودم هم نبود. دست همه پیشکسوتان و قدیمی‌های پرسپولیس را می‌بوسم که از من حمایت کردند و گلی که به صبا زدم را هم به آنها تقدیم می‌کنم.

 

* فکر می‌کنی چقدر پرسپولیس برای قهرمانی شانس دارد؟

- خوشحالم که به کورس بازگشتم. الان با صدر سه امتیاز فاصله داریم و امید به تیم ما و هواداران پرسپولیس برگشت. می‌توانیم با پیروزی در سه بازی آینده قهرمانی را هم به دست بیاوریم. شاید الان حسرت امتیازهای از دست رفته بعضی از بازی‌ها را بخوریم اما گذشته‌ها، گذشته و فوتبال برد و باخت دارد. باید به آینده فکر کنیم. این فرصت یک ماهه زمان خوبی برای استراحت و ریکاوری است که بتوانیم با آمادگی بالا به استقبال سه بازی آینده برویم. داماش می‌خواهد خود را از خطر سقوط نجات دهد و به همین خاطر اصلا بازی آسانی مقابل این تیم نداریم.

 

* برابر صبا نشان دادي كه ديگر آن پيام خشن و پرحاشيه نيستي. آيا واقعا همين‌طور است؟

- پس از آن همه اتفاقاتي كه برايم رخ داد و از لحاظ فوتبالي مرا نابود كرد، كمي از لحاظ فكري به هم ريختم و خودم هم نگران آينده‌ام شده بودم اما ديگر با همه چيز هماهنگ شدم و تصميم گرفتم فقط فكر فوتبالم باشم. من نمي‌توانم دست و پايم را ببندم اما مطمئن باشيد با صادقيان ابتداي فصل خيلي فرق كرده‌ام. درست مثل سيدجلال 4 سال پيش كه آرام و بدون خشونت بازي مي‌كرد شدم.

 

* راستي مي‌گويند كه قرار بود نيلسون به‌عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شود ولي با آن گلي كه دريافت كرد تو به جاي او انتخاب شدي. آيا بعد از بازي سكه‌ات را به او تعارف زدي؟

- نيلسون يكي از بهترين‌هاي زمين بود. خودم جاي آن سكه، 10 سكه به نيلسون مي‌دهم.

 

* راستی به تیم ملی هم دعوت شدی احساست چیست؟

- منتظر اعتماد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بودم و خدا را شکر می‌کنم که این شانس نصیبم شد که جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم. کارم خیلی سخت است اما از شدت خوشحالی وقتی این خبر را آقاجانیان به من داد در پوست خودم نمی‌گنجیدم. خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم و می‌دانستم کی‌روش به من لطف دارد و اطمینان می‌کند.

 

* چقدر امید داری در تركیب كی روش قرار بگیری؟

- باید خودم را ثابت کنم و این فرصت طلایی را از دست ندهم. بحث دعوت شدنم به تیم ملی یک مقوله بود و بحث حضورم در ترکیب تیم ملی مقوله‌ای جداتر. کارم خیلی سخت است و باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را بیشتر جلب کنم. آرزویم حضور در جام جهانی است و امیدوارم به این آرزوی بزرگ و سختم در این سن و سال برسم. همچنین از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که با اعتماد به من باعث شد تا چشمان مربیان تیم ملی من را ببیند و در لیست کی‌روش حضور داشته باشم. آنقدر تلاش می‌کنم تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها