کد خبر: ۲۰۷۱۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: با شناخت کامل به مصاف السد خواهيم رفت و با تمهيدات کادر فني مي‌توانيم اين تيم را در خانه‌اش غافلگير کنيم.

محمد فرامرزي در خصوص ديدار السد قطر - سپاهان که روز چهارشنبه در قطر برگزار مي‌شود، اظهار داشت: همانطور که ابتدا در قرعه‌کشي هم مشخص شد بايد با 3 تيم عربي ديدار کنيم و با بررسي‌هايي که انجام داده‌ايم مي‌دانيم بازي‌هاي آساني نخواهيم داشت.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: نمي‌خواهم بگويم در گروه بسيار مشکلي قرار داريم اما ديدارهاي ما آسان نخواهد بود. هر 3 تيم حاضر در گروه ما در ليگ کشورهاي‌شان شرايط خوبي دارند و با آمادگي بالا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان شرکت خواهند کرد. همانطور هم که مشخص است اولين بازي ما با السد خواهد بود که بايد در قطر به مصاف اين تيم برويم و اميدوارم بتوانيم برابر اين تيم به برتري برسيم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه زردپوشان اصفهاني در هفته گذشته تمرينات پرفشاري را انجام داده‌اند، عنوان کرد: تيم اکنون در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد و تمام بازيکنان براي ديدار با السد آماده هستند. در آخرين ديداري هم که با مس کرمان داشتيم نتوانستيم 3 امتياز را کسب کنيم اما بازيکنان عملکرد خوبي داشتند که اميدواريم بتوانند مقابل السد هم عملکرد خوبي داشته باشند و با يک بازي خوب به 3 امتياز اين ديدار برسيم.

فرامرزي در پاسخ به اين سوال که «کادر فني سپاهان به شناخت لازم از السد رسيده و اين تيم آناليز شده است؟»، گفت: از همان زماني که تيم‌هاي همگروه ما مشخص شدند اعضاي گروه آناليز سپاهان کار خود را آغاز و حريفان‌مان را آناليز کردند. تجزيه و تحليل خوبي از السد داريم و با شناختي کامل به مصاف اين تيم خواهيم رفت. مطمئناً با تمهيدات کادر فني مي‌توانيم السد را در خانه‌اش غافلگير کنيم. بازي در خانه حريف و آن هم اولين بازي سخت است اما با توجه به شرايطي که داريم مي‌خواهيم در قطر گامي محکم برداشته و شروعي قدرتمند داشته باشيم.

وي با تشريح برنامه‌هاي سپاهان براي حضور در قطر و نحوه تمرينات اين تيم، خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) با پروازي مستقيم به سمت قطر خواهيم رفت و بعد از يک جلسه تمرين در روز دوشنبه و تمرين روز قبل از بازي (سه‌شنبه) براي ديدار با السد آماده خواهيم شد.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه اين تيم با ترکيبي کامل راهي قطر خواهد شد، اظهار داشت: خوشبختانه در باشگاه سپاهان همکاران باتجربه‌اي داريم که از ماه‌ها قبل برنامه‌هاي سفر ما را هماهنگ کرده‌اند و هيچ يک از بازيکنان مشکلي براي همراهي سپاهان ندارند.

فرامرزي در خاتمه تصريح کرد: مشکل خروجي بازيکنان بيشتر به خاطر عدم پرداخت ماليات‌ها است که اين موضوع گريبان همه تيم‌ها را مي‌گيرد اما اگر برنامه‌ريزي درستي صورت بگيرد و اين موضوع در زمان مناسب حل شود مشکلي براي بازيکنان پيش نمي‌آيد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها