کد خبر: ۲۰۷۰۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
محمدرضا تابش براي اينكه خيال همه را راحت كند، در همين رابطه تأكيد مي‌كند: «کرانچار با ما قرارداد دارد و بعید می‌دانم صحبتی در این مورد شده باشد.»
وقتي سپاهان از دور رقابت هاي حذفي خارج شد، اميد همه به نتيجه گيري اين تيم در ليگ بود و حالا كه كم كم از كورس قهرماني ليگ برتر هم كنار مي‌رود، شكي براي هوادارانش باقي نمانده كه قطعاً تيمشان قهرماني آسيا را نشانه گرفته است. به همين خاطر است كه نه تنها كرانچار و بازيكنان كه مديريت باشگاه هم با احتياط خاصي درباره بازي هاي آسيايي تصميم مي‌گيرد.
برهمين اساس هم بود كه امروز(يكشنبه) كرانچار در جلسه‌اي با مهرزاد خليليان، برنامه هايش براي مسابقات سپاهان در آسيا را جزء به جزء شرح داد تا همه چيز براي نمايش فوتبالي حرفه‌اي از سوي تيم كرانچار فراهم باشد. در اين جلسه بود كه كرانچار نيازهاي خود را براي رهبري تيم مطرح كرد و در سوي ديگر خليليان برخي نكات مدنظرش درباره بهبود عملكرد و اوضاع تيم را به كرانچاد گوشزد كرد.
اين طور كه خود سپاهاني‌ها مي‌گويند هيچ حرفي هم از تمديد قرارداد يا رفتن كرانچار به استقلال به ميان نيامده بود. محمدرضا تابش براي اينكه خيال همه را راحت كند، در همين رابطه تأكيد مي‌كند: «زلاتکو کرانچار با ما قرارداد دارد و بعید می‌دانم صحبتی در این مورد شده باشد. در این مقطع ورود به این مباحث جایز نیست و باید تمرکزمان را بالا ببریم.»
حالا سپاهاني‌ها عزم خود را جزم كرده‌اند حداقل با موفقيت در رقابت‌هاي آسيايي دل هواداران خود را شاد كنند، هرچند كه با مطح شدن بحث جوانگرايي كرانچار به طور كلي تا همين مقطع هم مي‌توان او را در اين فصل به اندازه كافي موفق معرفي كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها