کد خبر: ۲۰۶۹۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک دفاعی پرسپولیس در دوراهی لیگ قطر و استقلال قرار گرفته است.

به گزارش  پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، نام رضا حقيقي در ليست بازيكنان موردنظر اميرقلعه‌نویی ديده مي‌شود. بعد از جدايي جواد نكونام از استقلال مربيان اين تيم از حالا نگراني‌هاي فراواني براي بازي‌هاي آسيايي دارند.

 

به همين دليل امير قلعه‌نویي در جلسه‌اي با مسئولين استقلال گفته اگر يك هافبك دفاعي به جمع تيم اضافه شود او مشكل چنداني بابت تورنمنت جام‌ باشگاه‌هاي آسيا ندارد. بعد از اينكه قاسم حدادي‌فرد جواب رد به درخواست مسئولين استقلال داد حال آنها مذاكراتشان را با هافبك مشهدي پرسپوليس يعني رضا حقيقي آغاز كرده‌اند.

 

به‌طوري كه سرمربي آبي‌ها با مدير برنامه‌هاي اين بازيكن تماس گرفت و او را به پاي ميز مذاكره فرا خواند. جالب اينكه قلعه‌نویي به طرف مذاكره گفته ما مي‌‌دانيم بعد از جدايي رويانيان، رضا حقيقي بازيكن آزاد است و در صورتي كه بخواهد مي‌‌تواند از پرسپوليس جدا شود بنابراين دوست داريم براي جام قهرمانان آسيا حقيقي را به عنوان بازيكن قرضي به استقلال بياوريم.

 

مدير برنامه‌هاي حقيقي هم در جواب گفته بعد از بازي با ملوان بندرانزلي در خدمتتان هستيم. در همين راستا قرار شده ظرف يكي دو روز آينده همه چيز در اين خصوص مشخص شود تا در صورت جواب مثبت حقيقي اين بازيكن راهي استقلال شود. البته مدير برنامه‌هاي حقيقي به استقلال گفته براي اين نقل و انتقال ابتدا بايد با باشگاه پرسپوليس مذاكره كنند.

 

از سوی دیگر گفته مي‌‌شود يكي از باشگاه‌هاي قطري با ارائه پيشنهاد وسوسه انگيزه خواهان جذب رضا حقيقي شده است. رقم پرداختي اين تيم به قدري بالاست كه او براي حضور در قطر رضايتش را اعلام كرده تا مدير برنامه‌هايش دنبال عقد قرارداد با طرف قطري باشد.

 

آن‌طور كه از شواهد پيدا است بازيكن مشهدي پرسپوليس 90 درصد كارش براي حضور در تيم قطري قطعي شده و او قبل از شروع بازي‌هاي جام‌جهاني و بعد از تعطيلات بازي‌هاي ليگ لژيونر خواهد شد.

 

ضمن اينكه رضا حقيقي تاكنون هيچ واكنشي درخصوص استقلالي شدنش نشان نداده و همه چيز را به پايان بازي‌هاي ليگ‌برتر موكول كرده است. بايد ديد با توجه به رقم مناسب قطري‌ها و البته مراودات حساس سرخابي‌ها در خصوص انتقال بازيكن، هافبك پرسپوليس چه تصميمي براي آينده كاري خود خواهد گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها