کد خبر: ۲۰۶۹۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
استقلال در انزلي شكست خورد تا پس از مدت ها صدرجدول را از دست بدهد و شايد اين اتفاق در روزهاي پاياني ليگ سبب شود تا آبي‌پوشان قهرماني را برباد رفته ببينند.
نود، استقلال در انزلي شكست خورد تا پس از مدت ها صدرجدول را از دست بدهد و شايد اين اتفاق در روزهاي پاياني ليگ سبب شود تا آبي‌پوشان قهرماني را برباد رفته ببينند. اما بيشتر از اينكه شكست مقابل ملوان بازتاب داشته باشد اتفاقات درون رختكن آبي‌پوشان جنجال آفرين شد تا استقلال در روزهاي حساس ليگ با حاشيه بزرگي روبرو شود. تنش در رختكن آبي‌پوشان آنقدر بازتاب وسيعي در رسانه‌ها داشت كه جايي براي تكذيب آن از سوي مسئولان نميگذاشت . اما حالا آنچه براي استقلالي‌ها مهم است اينكه اين اتفاق كه در جمع قلعه‌نوعي و آبي‌پوشان رخ داده چطور به بيرون درز كرده است . وقتي هيچ خبرنگاري حتي در نزديكي رختكن آّبي پوشان نيز حضور نداشته چطور اتفاقات رخ داده مو به مو به روزنامه ها منتقل مي‌‌شود و اين موضوع شك قلعه‌نوعي را به داشتن جاسوس درتيم به يقين تبديل كرده است. چند وقت پيش وقتي خبر درگيري پژمان نوري با صادقي از رسانه‌ها منعكس شد، سرمربي آبي‌پوشان به اين موضوع شك كرده بود كه شايد بازيكني از تيمش در حال جاسوسي است ولي براي اينكه جو تيم به هم نخورد كمتر به اين موضوع پرداخت . قلعه‌نوعي در جمع دستياران خود به اين موضوع اشاره كرده بود كه ممكن است بازيكني براي اينكه رسانه‌ها هواي او را داشته باشند و بتواند به تيم‌ملي دعوت شود در حال خوش خدمتي است و اتفاقات رختكن را بيرون ميدهد تا در مقابل رسانه‌ها نيز هواي او را داشته باشند. اما با توجه به اينكه استدلال خاصي براي اثبات اين فرضيه نداشت، ديگر حرفي از آن به ميان نياورد. اما حالا به او ثابت شده كه بازيكني در حال جاسوسي است و در رختكن موبايل خود را روشن مي‌‌كند تا خبرنگاران در جريان صحبت‌هاي او با آبي‌پوشان باشند.

شك قلعه‌نوعي به يك مدافع

امير قلعه‌نوعي به مسئولان باشگاه گفته كه پيدا كردن جاسوس برايش كاري ندارد و خيلي زود او را پيدا مي‌‌كند و براي اينكه هواداران بدانند كدام بازيكن شرايط تيم را فداي منافع شخصي مي‌‌كند نام او را بازگو خواهد كرد. در اين خصوص گفته مي‌‌شود يك مدافع گزينه اول جاسوسي از نظر قلعه‌نوعي است. قلعه‌نوعي وقتي به اين مدافع شك مي‌‌كند كه او بارها سابقه اقدامات از اين دست مانند لو دادن تركيب تيم قبل از بازي را دارد.

اين مدافع استقلال بارها به خاطر لو دادن اتفاقات رختكن مورد اتهام سرمربي بوده است و قلعه‌نوعي مدعي شده كه وقتش رسيده تا با او يك برخورد جدي انجام دهد. اين بازيكن يكي از نفراتي بود كه در روز انتقاد قلعه‌نوعي از شاگردانش در رختكن به خاطر عملكرد ضعيف مورد هجوم سرمربي قرار گرفته و قلعه‌نوعي معتقد است ممكن است همين انتقادات سبب شده باشد تا مدافع آبي‌پوشان به خودش اجازه بدهد تا موضوع را در اختيار رسانه‌ها قرار بدهد.



يك مهاجم، متهم رديف دوم

البته قلعه‌نوعي فقط به اين مدافع شك ندارد و به يك مهاجم نيز مشكوك است و اعتقاد دارد او نيز مي‌‌تواند به خاطر اتفاقات رقم خورده در اين فصل موضوع را به رسانه‌ها بكشد. البته مسئولان باشگاه زياد موافق جاسوسي اين مهاجم نبودند و به سرمربي گفتند كه روحيه اين بازيكن به اين جريان نمي‌‌خورد .



رفع اتهام از مسئول باشگاه

روز پنجشنبه در باشگاه استقلال اين خبر دهان به دهان مي‌‌پيچيد كه يكي از مسئولان باشگاه كه در سفرها در كنار تيم است، خبر تنش در رختكن را به رسانه‌ها داده است. اما در همان لحظات ابتدايي ايجاد چنين شايعه‌اي از مسئول باشگاه رفع اتهام شد. وقتي فتح‌اله‌زاده به اين مقام مسئول شك كرد، قلعه‌نوعي مدعي شدكه چنين موضوعي صحت ندارد زيرا اين مسئول باشگاه در رختكن و در طول زمان بعد از آن تا بازگشت به تهران در كنار او بوده‌ است و به اين شكل نمي‌‌توانست اخبار رختكن ا به بيرون منتقل كند. اين در حالي است كه مسئول باشگاه در ابتداي ايجاد تنش در رختكن در جمع بازيكنان حضور نداشته و وقتي وارد رختكن شده كه موضوع به اوج خود رسيده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها