کد خبر: ۲۰۶۹۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به انفجار تروریستی جدید در شرق این کشور تاکید کرد: تروریسم تکفیری دشمن همه مردم لبنان است.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به نقل از شبکه خبری المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به انفجاری که در شهر "هرمل" در شرق لبنان رخ داد ضمن محکوم کردن این انفجار اعلام کرد: تروریسم تکفیری بار دیگر لبنان را با عملیاتی انتحاری و بزدلانه هدف قرار داد و این بار هدف تروریسم ایست بازرسی ارتش در ورودی شهر هرمل بود که به شهادت سه تن و زخمی شدن چند تن دیگر انجامید.

در این بیانیه آمده است: جنایات جدید تروریست‌ها حاکی از آن است که تروریسم برای ارتکاب جنایت‌هایش دنبال بهانه یا دلیل نیست بلکه پایه و اساس تروریسم بر قتل و کشتار و نابودی و ویرانی است بی‌آنکه میان نظامیان و غیرنظامیان تفاوتی قائل باشد.

در بیانیه حزب‌الله همچنین تاکید شده که تروریسم تکفیری دشمن همه ملت لبنان از هر دین و منطقه‌ای و خطری برای همه لبنانی‌هاست حتی کسانی که هر بار تلاش می‌کنند جنایت‌های تروریست‌ها را توجیه کرده و ادعا می‌کنند که این اقدامات واکنشی به اقدامات دیگر است.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ارتش هربار ثبات و استواری خود در مبارزه با تروریسم تکفیری را با اتخاذ تصمیمات قاطع و قهرمانی‌های سربازانش استوارتر می‌کند؛ کسانی که امروز اجساد تکه تکه شده آنها در شهر هرمل دیده می‌شود.

در بیانیه حزب‌الله همچنین تاکید شده که این حزب از قهرمانی‌ها و فداکاری‌های فرماندهان، افسران و سربازان نهادهای نظامی که با جان خود در دفاع از لبنان تلاش می‌کنند تقدیر می‌کند.

حزب الله لبنان در پایان از انفجار تروریستی شهر هرمل به عنوان جنایتی پست یاد کرده و از نیروهای امنیتی خواست تا تمام تلاش خود را برای شناسایی عاملان این جنایت به کار بندند.

در انفجار انتحاری که در شهر هرمل در شرق لبنان رخ داد سه تن از جمله دو نظامی کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها