کد خبر: ۲۰۶۸۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

هافبک تراکتورسازان اخبار منتشر شده درباره تبانی این تیم با راه‌آهن را ساخته پرداخته ذهن شایعه پردازان دانست.

مهدی کیانی،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص دیدار این تیم در مقابل راه‌آهن، اظهار کرد: بازی خوبی را انجام ندادیم و فکر می‌کنم که یکی از دلایل باختمان خستگی بود. در بازی فینال جام حذفی مقابل مس کرمان فشار زیادی به بازیکنان وارد شده و بدن‌ها تحلیل رفته بود. به راه‌آهن تبریک می‌گویم. برای بقا در لیگ برتر با تمام وجود به تبریز آمده بود و هر چه که در توان داشت در زمین پیاده کرد و توانست سه امتیاز این مسابقه را کسب کند. ما می‌توانستیم گل بزنیم، ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی در خصوص انتشار مطالبی در زمینه تبانی تیم راه‌آهن و تراکتورسازی گفت: آن مطالب را برای خودشان نوشته‌اند و برای ما اصلا اهمیتی ندارد. بعضی از روزنامه‌ها بازارگرمی می‌کنند تا خودشان را نشان دهند. ما تیم بزرگی هستیم، هواداران، کادر فنی و بازیکنان بزرگی نیز داریم. مگر می‌توانیم این کار را انجام دهیم و این موضوع در شخصیت ما اصلا وجود ندارد. ما به صحبت برخی‌ها توجهی نمی‌کنیم.

کیانی درباره بازی‌های باقی مانده تراکتورسازان در لیگ برتر و اهمیت این دیدارها با توجه به این که می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند، بیان کرد: ما در سه جام درگیر هستیم. خدا را شکر تیم در جام حذفی قهرمان شد. در لیگ برتر سه بازی تا انتهای فصل باقی مانده است و 100 درصد با تمام وجود بازی خواهیم کرد و اگر عملکرد خوبی نداشته باشیم، برای خودمان بد می‌شود، زیرا جایگاه تراکتورسازی هفتمی لیگ برتر نیست و باید جزو دو، سه تیم اول قرار می‌گرفتیم.

هافبک تراکتورسازان ادامه داد: ان‌شاءالله در سه بازی باقی مانده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل به رده‌های بالای جدول راه یابیم. در بازی با راه‌آهن خسته بودیم و نتوانستیم خواسته‌های کادر فنی را انجام بدهیم.

کیانی درباره بازی پیش روی تراکتورسازان با الاتحاد از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: الاتحاد تیم خوبی است. یکسری از فیلم‌های این تیم را دیده‌ایم و برای نقاط ضعف و قوت این تیم برنامه‌ریزی می‌کنیم. کادر فنی نیز این تیم را به خوبی آنالیز می‌کند. امیدوارم شنبه این هفته‌ بازی خوب و تماشاگر پسندی را انجام بدهیم و در دیدار اول گام بزرگی را برداریم.

هافبک تراکتورسازان در پایان خطاب به هواداران تیمش بیان کرد: هواداران ما همیشه ما را در سرما و گرما حمایت کرده‌اند. ان‌شاءالله هواداران روز چهارشنبه با حضور پرشور در استادیوم حضور داشته باشند تا بتوانیم گام بزرگی را برداریم و دل هواداران را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها