کد خبر: ۲۰۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد هنوز دليل محروميت کريستيانو رونالدو را متوجه نشده است.

هفته‌ بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگا شب گذشته (شنبه) ادامه يافت که رئال مادريد موفق شد در خانه برابر الچه به پيروزي سه بر صفر دست يابد تا پس از مدت‌ها به صدر جدول صعود کند.

کارلو آنچلوتي ، سرمربي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش برابر الچه گفت: از کسب سه امتياز اين ديدار راضي هستم، زيرا تمام تمرکز من به کسب سه امتياز بود. در اين چند هفته‌ تيم مستحکمي را نشان داديم و اين باعث رضايت است. البته مي‌توانستيم در اين ديدار نمايش بهتري داشته باشيم، اما در اين مقطع فصل بايد تنها هدفمان کسب سه امتيازهاي مسابقه‌هايمان باشد تا بتوانيم با کسب پيروزي در صدر قرار بگيريم. امروز در خط هافبک توانستيم تعادل مسابقه را به دست آوريم و همين باعث شد سه امتياز اين ديدار را به خوبي کسب کنيم.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد درباره رد فرجام‌خواهي براي محروميت کريستيانو رونالدو، گفت: هيچ کس از اين شرايط خوشحال نيست. هنوز هم دليل محروميت کريستيانو رونالدو را نفهميدم. به نظر من اين محروميت طبيعي نيست. ما اميدوار بوديم تا او در بازي با الچه به ميدان برود، اما درست چند ساعت قبل از آغاز مسابقه به ما اعلام کردند که ما نمي‌توانيم از کريستيانو رونالدو در اين ديدار استفاده کنيم. با اين که توانستيم بدون رونالدو سه امتياز مسابقه را به دست آوريم تا نبود او در اين ديدار احساس نشود. در واقع بدون کريستيانو رونالدو هر سه بازي خودمان را با پيروزي پشت سر گذاشتيم، اما آنچه تعجب برانگيز است، دليل محروميت رونالدو است که به هيچ وجه متوجه نمي شوم.

آنچلوتي با تمجيد از گرت بيل ، گلزن ولزي خود گفت: کاملا مطمئن بودم که او مي‌تواند در اين ديدار نمايش خوبي براي ما داشته باشد. اين بازي‌ها به افزايش به اعتماد به نفس گرت بيل کمک زيادي مي‌کند.

بيل در اين ديدار علاوه بر اين که توانست براي ما گلزني کند، در طول بازي نيز عملکرد خوبي از خود نشان داد و از مهره‌هاي خوبمان در اين ديدار بود.

رئال مادريد با کسب پيروزي در ديدار برابر الچه 63 امتيازي شد تا پس از 20 ماه به صدر جدول ليگا راه پيدا کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها