کد خبر: ۲۰۶۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از پيروزي برابر استوک از تلاش براي کسب پيروزي در تمام ديدارهاي باقي مانده تيمش در اين فصل خبر داد.

منچسترسيتي موفق شد در حالي برابر استوک سيتي به پيروزي يک بر صفر برسد که تا دقيقه‌ 70 مسابقه با دفاع چند لايه حريف مواجه بود، اما در نهايت يحيي توره، هافبک ساحل عاجي موفق شد گل سه امتيازي تيمش را به ثمر برساند تا منچسترسيتي از کورس مدعيان قهرماني جا نماند.

مانوئل پيگريني پس از پيروزي تيمش برابر استوک سيتي در نشست خبري خود، گفت: نکته مهم، کسب سه امتياز اين مسابقه بود زيرا مي‌دانيم تا پايان فصل همه بازي‌هايمان سخت و دشوار است. اميدوارم که به همين شکل روند پيروزي‌هايمان را ادامه دهيم. رقابت فشرده‌اي در صدر جدول وجود دارد و اگر يک هفته‌ موفق به پيروزي نشويد از جمع مدعيان فاصله مي‌گيريد.

پيگريني در ادامه گفت: بازيکنان ما در اين ديدار تحت تاثير شکست برابر بارسلونا بودند، اما از صبوري بازيکنانم تشکر مي‌کنم. استوک سيتي با 10 بازيکن در اين ديدار دفاع کرد. يک امتياز براي آنها بسيار مهم بود، به همين خاطر کاملا آنها را درک مي‌کنم، اما من فکر مي‌کنم که خيلي مهم است که مثل اين ديدار دروازه‌ خودمان را در بازي‌هايمان بسته نگه داريم و تمرکز خودمان را روي حملات تيمي‌مان بگذاريم. مهم‌ترين موضوع براي ما اين بود که تمرکز خودمان را از دست ندهيم و صبور باشيم.

سرمربي منچسترسيتي در پايان گفت: سه امتياز با صدر جدول فاصله داريم و يک بازي نيز کمتر انجام داده‌ايم و به همين خاطر سرنوشت دست خودمان است و بايد بتوانيم همه ديدارهايمان را تا پايان فصل پيروز شويم.

منچسترسيتي در ليگ قهرمانان اروپا که در ديدار رفت برابر بارسلونا با دو گل در خانه شکست خورد و بايد در ديدار برگشت در کاتالان به مصاف بارسلونا برود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها