کد خبر: ۲۰۶۷۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
وزير ورزش و جوانان گفت: دکتر روحاني حساسيت ويژه‌اي بر روي تيم‌ملي و جام جهاني دارد.
 محمود گودرزي پس از پايان مراسم رونمايي از اسپانسر تيم ملي فوتبال گفت: جمع شديم تا در اين مراسم از عزيزاني که کمک کردند تقدير کنيم چراکه انسجام داخلي در اين زمينه مي‌طلبد و از جهت تحقق آرمان‌هاي ورزشي و توفيق تيم‌ملي همه بايد دست به دست هم بدهيم و از تيم ملي حمايت کنيم تا توفيق حاصل شود.

وي در مورد ديدار هفته گذشته‌اش با دکتر روحاني رئيس‌جمهوري کشورمان افزود: هفته گذشته با دکتر روحاني ديدار کردم و مسائلي را مطرح کردم همچنين حمايت‌هايي را طلب نمودم که ايشان هم قول مساعدي در اين‌باره به بنده دادند چراکه دکتر روحاني هم حساسيت ويژه‌اي روي بازي‌هاي ملي و جام جهاني دارد و ايشان دستور قول مساعدت داد و بايد از همه ابعاد کمک بگيريم تا بهترين نتيجه به دست بيايد.

وي درباره پيش‌بيني‌اش از عملکرد تيم‌ملي در جام‌جهاني تصريح کرد: بازي‌هايي که با مهارت باز انجام مي‌شوند غيرقابل پيش‌بيني هستند اما اميدوارم تيم ملي باعث نشاط و شادي جامعه بشود.

گودرزي در خصوص بحث اقتصاد مقاومتي و رابطه آن با ورزش بيان داشت: خوشبختانه امسال مجلس شوراي اسلامي کمک زيادي به ما کرده و درباره ورزش روستايي کمک حال ما بوده اما اين دو رويداد بزرگ را در ورزش ديده‌اند و به ما کمک کرده‌اند و در حال حاضر شرايط خوب است.

وي در پايان درباره مشکلات مالي پرسپوليس و بدهي‌هاي اين باشگاه گفت: در اين‌باره از دکتر خادم سوال کنيد چراکه او مسئول اين کار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها