کد خبر: ۲۰۶۷۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال گفت: قبول دارم تعطيلي رقابت‌هاي ليگ برتر حرفه‌اي نيست اما مجبور به اين کار شديم.
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اينکه آيا واقعا نمي‌شد مسابقات ليگ را در اسفند ماه دنبال کرد اظهار داشت: ما مجبور شديم تا چنين برنامه‌ريزي کنيم. قبول دارم که اين موضوع حرفه‌اي نيست و به شخصه اين مقدار تعطيلي را نمي‌پذيرم اما به دليل محدوديت‌هايي که داريم و از يک طرف اينکه بايد مسابقات سه هفته پاياني ليگ همزمان برگزار شود مجبور به اين کار شديم. ما از چهار باشگاهمان در ليگ قهرمانان آسيا حمايت مي‌کنيم و همچنين برنامه‌هاي تيم ملي را در نظر داريم. چاره‌اي نداشتيم که اين کار را کنيم. قبول داريم که تعطيلي مسابقات در روند آماده‌سازي تيم‌هاي مشکلاتي را به وجود مي‌آورد اما اين موضوع اجتناب‌ناپذير بود.

وي در توضيح اين موضوع افزود: در 6 و 7 اسفند ماه چهار باشگاه ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند از طرفي اردوي تيم ملي از 8 تا 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد و طبيعتا نمي توان در اين مدت بازي برگزار کرد. همچنين در ادامه 20 و 21 اسفند ماه در ليگ قهرمانان آسيا چهار باشگاه ما بازي دارند و نمي‌توان در فاصله اين 3، 4 روز بازي برگزار کرد و 27 و 28 اسفند هم بار ديگر باشگاه‌هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا حاضر مي‌شوند.

رئيس کميته مسابقات خاطرنشان کرد: در سال جديد هم به محض اتمام تعطيلي بازي هفته بيست و هشتم را برگزار مي کنيم. ضمن اينکه پس از آن 12 و 13 فروردين بار ديگر باشگاه‌هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند که استقلال بايد از دوبي به تهران بيايد و پس از آن راهي اهواز شود. ما در اين مدت فاصله زماني را رعايت کرديم و حالا اگر بخواهيم هفته بيست و نهم را تغيير دهيم بايد هفته سي‌ام را هم تغيير دهيم يعني اگر هفته بيست و نهم را 17 فروردين برگزار کنيم هفته سي‌ام را هم بايد يک روز به تعويق بيندازيم و 22 فروردين برگزار کنيم. پس از اين اتفاق ديگر ليگ تمام مي‌شود و ساير موارد مربوط به فدراسيون فوتبال است و نمي توانيم در اين باره اظهارنظر بکنيم.

بهروان در مورد اينکه آيا تغيير در برنامه هفته بيست و نهم و سي‌ام قطعي است گفت: امروز جلسه مفصلي با کاظمي داشتيم و تا آخر وقت امروز هم به نتيجه نهايي خواهيم رسيد و امروز يا فردا رسما در اين باره اظهارنظر خواهيم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها