کد خبر: ۲۰۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: همه مي‌دانند که امير قلعه‌نويي آدم بددهاني نيست اما يکسري مسائلي وجود داشت که اميرخان بايد آنها را به بازيکنان تذکر مي‌داد تا شرايط حال حاضر تيم را بيشتر درک کنند.

ستار همداني در خصوص شرايط استقلال پيش از بازي مقابل الشباب عربستان گفت: ما امسال کلا چه در ليگ و چه در آسيا با کمبود نفرات مواجه بوديم و به مسابقات ليگ قهرمانان هم نمي‌توانيم با تيم کامل وارد شويم اما پتانسيل خوبي داريم و با بازيکناني که در اختيار داريم مي‌خواهيم نمايش خوبي داشته باشيم.

به گزارش فارس، وي در مورد باخت سنگين استقلال مقابل ملوان گفت: آن روز، روز بد ما بود و شايد اگر بازيکنان شرايط تيم را بهتر درک مي‌کردند اينطور نمي‌باختيم و حتي مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم اما قبول دارم که آن روز، روز ما نبود و باخت را به گردن مي‌گيريم.

مربي تيم فوتبال استقلال درباره شايعه فحاشي امير قلعه‌نويي به بازيکنان اين تيم اظهار داشت: بحث فحاشي در ميان نيست و همه مي‌دانند که امير قلعه‌نويي آدم بددهاني نيست اما يکسري مسائلي وجود داشت که اميرخان بايد آنها را به بازيکنان تذکر مي‌داد تا شرايط حال حاضر تيم را بيشتر درک کنند. ما 3 بازي حساس در ليگ و 6 بازي حساس در آسيا داريم و بايد بازيکنان را جمع و جور کنيم اما بايد بگويم که بازيکنان ما با شخصيت هستند و اينگونه نيست که اميرخان با آنها اينطور صحبت کند.

همداني در خصوص اينکه گفته مي‌شود استقلال جاسوس دارد و اخبار رختکن اين تيم به بيرون درز مي‌کند، تصريح کرد: من فکر مي‌کنم بازيکنان ما بزرگتر از اين هستند که به اين مسائل فکر کنند چرا که ما بايد به کار خودمان فکر کنيم تا با بدست آوردن موفقيت رزومه ما بهتر شود. اگر مواردي هم وجود دارد براي اين است که مي‌خواهند تمرکز ما را بهم بريزند و اين مسائل از بيرون هدايت مي‌شود اما اگر موردي هم باشد در هر مجموعه و تيمي وجود دارد اما بهتر است تمرکزمان به روي فوتبال بازي کردن باشد.

مربي تيم فوتبال استقلال در پايان درباره ديدار اين تيم مقابل الشباب عربستان در ليگ قهرمانان آسيا افزود: ما امروز الشباب را آناليز مي‌کنيم تا بتوانيم اين تيم را بهتر بشناسيم البته توانمندي ما مشخص است و با همه قدرت و امکاناتي که داريم به اين بازي وارد مي‌شويم و مي‌خواهيم روي نقاط قوت و ضعف الشباب کار کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها