کد خبر: ۲۰۶۵۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
اتفاق ناخوشایند براي تراكتورسازي اما جایی رقم خورد که برخی از لیدرهای این باشگاه به خوبی از خجالت بهترین بازیکن فینال جام حذفی در آمدند و او را بارها و بارها مورد فحاشی قرار دادند.
بازی تراكتورسازي با راه آهن در حضور حدود 10 هزار نفر از هواداران تراکتورسازی آغاز شد و اگر نگویيم تراکتورسازی انگیزه ای برای برد نداشت، حداقل بازیهای همیشگی را هم به نمایش نگذاشت و شاگردان ابراهیم زاده با سه گل میزبان را از پیش رو برداشتند.
نتیجه این دیدار هر چند خوشایند مجموعه تراکتورسازی نبود اما تاثیری برای آنها نداشت و همانطور که تونی گفته بود آنها باید روی بازی‌های آسیایی تمرکز کنند. اتفاق ناخوشایند براي تراكتورسازي اما جایی رقم خورد که برخی از لیدرهای این باشگاه به خوبی از خجالت بهترین بازیکن فینال جام حذفی در آمدند و او را بارها و بارها مورد فحاشی قرار دادند و البته کار آنها به این جا هم ختم نشد و حسن آذرنیا که سالها در این باشگاه زحمت کشیده هم، مورد فحاشی برخی از تماشاگران قرار گرفتند.
اوج حاشيه هاي جشن قهرماني اما جایی رقم خود که جشن پایان بازی تراکتورسازی تحت تاثیر این حرکت لیدرها و تماشاگران قرار گرفت. بازیکنان تراکتورسازی تصمیم گرفتند به خاطر اینکه به مسعود ابراهیم زاده و حسن آذرنیا بی احترامی شده بود، در جشن شرکت نکنند که البته بعداز چند دقیقه با وساطت مسئولان آنها به جشن آمدند و مسعود ابراهیم زاده هم با اکراه در این مراسم شرکت کرد.
حال باید به دنبال سرنخ های بودکه این اتفاق بد را رقم زده است. چه کسی و یا چه کسانی و چرا در چنین شرایطی دو نفر از باسابقه های تیم را اینطوری مورد الطاف خود قرار می دهند و البته مسئولان باشگاه هم چشم به این فحاشی ها می ببنندند و خودشان واسطه حضور بازیکنان در مراسم می شوند. هر چه قدر که کار بازیکنان در حمایت از باسابقه های تراکتورسازی شایسته بود، اما این قضیه نیاز به بررسی بیشتر و البته برخورد مسئولان تیم با برخی از افراد حاضر در سکوها دارد چرا که موضوعاتی در این خصوص شایعه می شود که اصلا زیبنده باشگاه مردمی چون تراکتورسازی نیست و اگر کار به همین منوال پیش برود بعید نیست که اتفاقات ناخوشایند پرسپولیس در تیم تراکتورسازی نیز به وقوع بپیوندد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها