کد خبر: ۲۰۶۳۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از شکست مقابل ملوان انزلي برگزار شد.
تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از شکست سنگين مقابل ملوان از ساعت 15 و 30 دقيقه در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار شد.

به گزارش فارس، بازيکنان تيم استقلال که همگي خبر آشتي‌کنان قلعه‌نويي و فردوسي‌پور را شنيده بودند در اين مورد صحبت مي‌کردند و البته همه چيز تحت تأثير شکست در بازي روز گذشته بود. استقلالي‌ها به محض اينکه وارد کمپ شدند سراغ قلعه‌نويي را گرفتند.

نکته جالب تمرين امروز اينجا بود که برخي از بازيکنان استقلال به دنبال جاسوس رختکن بودند و مي‌خواستند بدانند چه کسي اتفاقاتي را که در رختکن رخ مي‌دهد به بيرون منتقل مي‌کند. در حالي که شايعه شده بود امکان دارد چند بازيکني که روز گذشته در رختکن مورد غضب قلعه‌نويي قرار گرفته‌اند امروز به تمرين نيايند اما تمام بازيکنان در کمپ مرحوم حجازي حاضر شدند. تنها هاشم بيک‌زاده به دليل مصدوميت در تمرين حضور نداشت و اميرحسين صادقي و محمد قاضي نيز با تأخير به محل تمرين آبي‌پوشان رسيدند.

تمرين آبي‌پوشان در حالي استارت خورد که قلعه‌نويي از رختکن خارج نشد و مجيد صالح بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي دقايقي در مورد شکست در بازي روز گذشته دقايقي با آنها به گفت‌وگو پرداخت. اين در حالي بود که پيش از اين بازيکنان در مورد موقعيت‌هاي از دست رفته در ديدار روز گذشته صحبت مي‌کردند. سياوش اکبرپور از جو ورزشگاه ناراحت بود و پژمان نوري فقط سرش را تکان مي‌داد.

خسرو حيدري بعد از هفته‌ها در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شد. ساموئل وقتي اين بازيکن را ديد خطاب به حيدري گفت مصدوميتت تمام شد؟ ‌که حيدري پاسخ داد خدا را شکر تمام شد و امروز شروع مي‌کنم. سپس حيدري با پژمان نوري برخورد گرمي داشت و از او پرسيد ظاهراً نرفتي تا جايزه اخلاق را بگيري که هافبک استقلال پاسخ داد نرفتم چون توهين مي‌شنيدم. بازيکنان استقلال هرچه با نوري در مورد اينکه چرا عليه او شعار مي‌دادند صحبت مي‌کردند اين بازيکن مي‌گفت چه بگويم و فقط سرش را تکان مي‌داد.

تعدادي از هواداران استقلال هم که هر روز در محل تمرين اين تيم حضور دارند از قلعه‌نويي حمايت مي‌کردند و مي‌گفتند او تيم را طوري جمع کرده که کارمان به اعتصاب و اين حرف‌ها نکشيد. همين برايمان بس است. تعدادي ديگر هم از برخي از بازيکنان گلايه داشتند و از عملکرد آنها انتقاد مي‌کردند.

بعد از اينکه سوت استارت تمرين خورد بازيکناني مثل رحمتي، اکبرپور و اميرحسين صادقي به همراه حنيف عمران‌زاده تمرين نکردند البته صادقي لباس ورزشي به تن داشت اما سه نفر ديگر لباس غير ورزشي بر تن‌شان بود و حدود 30 دقيقه با ميرشاد ماجدي، حميد بابازاده و يکي دو نفر ديگر از مربيان صحبت کردند.

عمران‌زاده روي پاي خود يخ گذاشته بود و مي‌گفت صبح امروز به کلينيک رفته ولي رحمتي، اکبرپور و صادقي به نظر مي‌رسيد براي تمرين کردن مي‌خواستند با قلعه‌نويي صحبت کنند البته اين شايعه به وجود آمد که از طرف سرمربي استقلال با بازيکنان تماس گرفته شده و از آنها خواسته شده تا همگي در تمرين حاضر باشند. ولي مشخص بود که صحبت‌هاي رحمتي، اکبرپور، عمران‌زاده و صادقي پيرامون اتفاقات روز گذشته و بعد از بازي است.

آندرانيک تيموريان و ايمان مبعلي که يکي به دليل محروميت و ديگري به دليل قوانين نتوانستند با استقلال به انزلي بروند امروز در کنار ديگر بازيکنان تمرين کردند. البته آبي‌پوشان با توپ‌هاي جديد ليگ قهرمانان آسيا تمرين مي‌کردند و خود را براي ديدار مقابل الشباب حاضر کرده بودند.

پژمان نوري، مجيد غلام‌نژاد، محمد قاضي، ساموئل بازيکناني بودند که امروز ريکاوري کردند و بقيه هم مشغول تمرين بودند اما همچنان آن چهار نفر تمرين نمي‌کردند.

سرمربي استقلال در رختکن مشغول تماشاي بازي تيمش مقابل ملوان شد و تماشاگران هم پيرامون شکست، هر بازيکني را که مي‌ديدند از او سؤال مي‌پرسيدند.

در کل فضاي تمرين امروز ملتهب بود و نشأت گرفته از اتفاقات روز گذشته بعد از بازي با ملوان. البته قرار است بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل ملوان به ميدان رفتند فردا را استراحت کنند و از روز شنبه مجدداً تمرينات را براي ديدار مقابل الشباب از سر بگيرند.

نيکو از مربيان تيم ملي امروز نظاره‌گر تمرين استقلال بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها