کد خبر: ۲۰۶۱۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
با علنی شدن اختلافات علی پروین و علی دایی در پرسپولیس اطلاعات محرمانه باشگاه هم به بیرون درز کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان ، علی پروين و علي دايي، هيچ‌گاه نتوانسته‌اند رابطه‌اي دوستانه برقرار کنند. اين‌ موضوع از گذشته تا به ‌حال وجود داشته است.

 

پس از کناره‌گيري محمد رويانيان از پرسپوليس و حضور علي پروين به عنوان جانشين او، پيش‌بيني مي‌شد که دايي و اين پيشکسوت قديمي باشگاه به مشکل بخورند. هر‌ چند پروين سعي کرد در ابتداي ورود به پرسپوليس، موضع حمايتي خود را نسبت به دايي تقويت کند ولي مصاحبه‌هاي گاه و‌بي‌گاه سرمربي قرمزها نشان از اتفاقات ديگري داشت.

 

دايي چند بار از جمله «آقايان آمده‌اند‌ براي پرسپوليس چه‌ کار کنند؟» استفاده کرد تا نشان دهد دل خوشي از علي پروين ندارد. هر ‌چند آن‌ها تلاش کردند اختلاف‌ها را به‌خاطر شرايط حساس پرسپوليس پنهان کنند اما سرانجام اين اختلاف‌ها در جلسه شنبه شب در وزارت ورزش مثل زخمي سرباز کرد.

 

علي دايي که از پروين گلايه‌هايي داشت و اين گلايه ناشي از حرف‌هاي رويانيان بود، به حضور او در اين باشگاه گلايه کرد. دايي اعتقاد دارد پروين در ظاهر، خود را فعال نشان مي‌دهد ولي در باطن هيچ اقدامي براي حل مشکلات پرسپوليس نمي‌کند‌ اما پروين که اعتقاد دارد در پرسپوليس نسبت به علي دايي بسيار محبوب‌تر است، در جلسه شنبه شب با انتقاد از ميزان دريافتي دايي گفت: «شما که موافق اعتصاب‌گران مي‌شوي، خودت يک ميليارد و‌500 ميليون تومان پول گرفته‌اي!»

 

جمله‌اي که دايي را عصباني مي‌کند تا بگويد: «من مربي هستم و پول مي‌گيرم، شما که‌ هيچ‌کاره‌اي چرا بايد ‌500 ميليون تومان بگيري؟»

 

پروين به‌دليل مشکلات مالي که اخيرا برايش پيش آمد، در چند مورد از محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس پول‌هايي را دريافت کرد و علي دايي هم حساب و کتاب اين پول‌ها را دارد.

 

شنيده مي‌شود اين روزها‌ جو داخلي پرسپوليس براي علي پروين چندان خوب نيست و حتي بازيکنان هم در تمرين تيم عليه او موضع گرفته‌اند. به زبان آوردن اين جمله که «به خاطر حضور علي پروين تمرينات را از سر نگرفتيم.» در هفته گذشته بيان‌گر آن بود که بازيکنان موضع مثبتي نسبت به مديرعامل باشگاه ندارند.

 

به نظر مي‌رسد پس از پشت‌سر گذاشتن مشکل اعتصاب، حالا اختلاف دايي و پروين تبديل به يک معضل در باشگاه پرسپوليس شده‌ و در پايان فصل يکي از آن‌ها بايد جمع قرمزها را ترک کنند.

 

دايي و پروين اين‌ روزها نه‌تنها بر سر ميزان دريافتي‌ها بلکه براي خريد سهام پرسپوليس هم به مشکل خورده‌اند. پروين قصد دارد از طريق دوستانش بخشي از سهام را بخرد ولي دايي هم بي ميل نيست در اين مالکيت نقش داشته باشد. ‌‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها