کد خبر: ۲۰۶۱۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
امام جمعه تفت گفت:در تعطیلات نوروز و برگزاری برنامه های متنوع ،حرمت سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه حفظ شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا مدیح در جلسه ستاد نوروزی شهرستان تفت که با حضور فرماندار و اعضای ستاد در سالن همایش مرکز بهداشت تفت برگزار شد با تشکر از اعضای ستاد که در ایام تعطیلات نوروز ۹۲ تمام توان خود را برای نشان دادن شهری آرام با چهره فرهنگی گذاشتند از همه مدیران و مردم خواست تا حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند.

وی با بیان اینکه نوروز امسال همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) شده است از اعضای ستاد و مردم شهرستان خواست تا با برنامه ریزی خوب و منسجم و با نشان دادن چهره شهرستان بعنوان یک چهره فرهنگی برای مسافران نوروزی حرمت ایام فاطمیه را نیز حفظ نمایند.

سرهنگ محمدصادق فلاح فرمانده سپاه ناحیه تفت هم با بیان اینکه از سال گذشته برگزاری برنامه های بومی محلی در دستور کار بسیج قرار گرفته است گفت:امسال نیز در دو مکان تفریحی گردنه برفگیر سخوید و منطقه دره گاهان برنامه های خوب فرهنگی برای مردم در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار تفت هم گفت:با توجه به اینکه امسال تعطیلات نوروز با ایام فاطمیه همزمان شده است برنامه ها باید رنگ و بوی مذهبی داشته باشد.

ناصر دهقان از دستگاههای مرتبط مثل آموزش و پرورش،میراث فرهنگی،صنعت،معدن تجارت،مرکز بهداشت و اورژانس خواست تا برنامه های اسکان نوروزی مسافران،کشیک واحدهای صنفی،پزشکان و غیره را در اسرع وقت به ستاد نوروزی تحویل دهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها